دیدار شهردار منطقه ۱ تبریز با خانواده معظم شهیدان «محمدعلی و محمدتقی اکبرنژاد درخشانی»
دیدار شهردار منطقه ۱ تبریز با خانواده معظم شهیدان «محمدعلی و محمدتقی اکبرنژاد درخشانی»

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- شهردار منطقه ۱ تبریز با خانواده معظم و معزز شهیدان والامقام محمد علی و محمد تقی اکبرنژاد درخشانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا، حمید شاهوردی شهردار منطقه ۱، عصر دیروز با خانواده معظم شهیدان والامقام محمد علی و محمد تقی اکبرنژاد درخشانی دیدار و گفتگو کرد.

پیرو برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در خصوص دیدار هفتگی با خانواده‌های معظم و گرانقدر شهدای انقلاب و دفاع مقدس در سطح منطقه، شهرداری منطقه ۱ نیز هر هفته طبق برنامه عمل کرده و با حضور شهردار منطقه، مدیر امور ارتباطات و فرهنگی و مسئول پایگاه مقاومت بسیج به دیدار یکی از خانواده‌های معزز شهدا رفته و عرض ارادت و گفتگو می کنند.

عصر دیروز نیز حمید شاهوردی، شهردار منطقه ۱ به همراه مدیران منطقه ضمن حضور در منزل پدر بزرگوار شهیدان محمد علی و محمد تقی اکبرنژاد درخشانی با پدر و مادر بزرگوار این دو شهید والامقام دیدار کرد و گفت: این دیدارها توان اجرایی مدیران را به واسطه رهنمودهای خانواده عزیز شهدا بالا برده و سخنان و فرمایشات آنان می‌تواند بسیاری از مشکلات را رفع و به ما آموزش های گسترده ای را ارائه دهد تا از الگوهای صبر و مقاومت بهره جسته و در کارهای خود سرلوحه قرار دهیم.