دشمن از روحیه فداکاری و ایثارگری جانبازان واهمه دارد
دشمن از روحیه فداکاری و ایثارگری جانبازان واهمه دارد

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا-استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه جانبازان در دوران دفاع مقدس عضوی از بدن خود را برای حفظ انقلاب، نظام و مردم نثار کردند، افزود: روحیه ایثار و فداکاری جانبازان و حفظ آمادگی و روحیه بعد از دوران دفاع مقدس، دشمنان را به وحشت می اندازد.

«عابدین خرم» روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از جانبازان ورزشکار استان با اشاره به روحیه جهادی جانبازان،

وی با بیان اینکه نثار جسم در راه انقلاب و نظام، بزرگترین جهادی بود که جانبازان به فرمان امام راحل انجام دادند، اظهار کرد: ما به خادمی جانبازان افتخار می کنیم و در این راستا هر چه از دست مان برآید، انجام می دهیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه جامعه نیازمند ترویج روحیه نشاط و شادابی است، خطاب به جانبازان ورزشکار حاضر در این دیدار گفت: شما جانبازان امروز نیز با این شرایط جسمانی که دارید، به هیچ وجه عقب نشینی نکرده اید و با همان روحیه زمان هشت سال دفاع مقدس، این مسیر را ادامه می دهید.

خرم، ادامه داد: این کار یعنی حرکت شخصیت های انقلابی به گونه ای است که از درگاه خداوند ناامید نمی شوند و امیدوارانه، درخشان تر و با شادابی به زندگی خود ادامه می دهند.

وی یادآور شد: ما باید از خانواده جانبازان که آنان را حفظ کرده و رسیدگی می کنند و از مسوولان نهادهای مرتبط از جمله ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و ورزش و جوانان که شرایط ورزش و تمرین این قشر را فراهم کرده اند، قدردانی کنیم.

خرم، افزود: ما خادم شما بزرگواران به معنای واقعی کلمه هستیم؛ به شما افتخار می کنیم؛ خود را کوچک شما می دانیم و از دست ما هرچه برآید برای حل مسائل و رفع مشکلات جانبازان انجام می دهیم.

۴۵۰ ورزشکار در هفت رشته ورزشی جانبازان و معلولین در آذربایجان‌شرقی فعال هستند.