در تامین زمین پیشرفتهای قابل توجهی داشتیم
در تامین زمین پیشرفتهای قابل توجهی داشتیم

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- مدیر کل راه و شهرسازی استان در مراسم افتتاح ۱۱ هزار واحدی گفت: از مجموع ۲۸۰ هزار ثبت نام کننده ۴۴ هزار نهایی تایید شدند ۲۲ هزار نفر ارورده اولیه داشتند که هزینه ساخت این واحد ها بر عهده مردم می باشد .

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان، امیر بخشی زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان در این مراسم وظیفه اصلی دولت را تامین زمین و معرفی برا تسهیلات بانکی عنوان کرد .

وی با بیان اینکه آورده اولیه مردم مشکل اصلی بوده و پیمانکاران و کارگزاران در کار خود کوشا هستند گفت : از مجموع این پروژه های در حال ساخت ۷۶ هزار واحداعم از خود مالکی و روستایی بوده علی رغم مشکلات زیادی که در تامین زمین با آن روبرو هستیم بیش از ۹ هزار هکتار تامین کرده ایم ،که از این میزان ۱۵۰۰ هکتار آن دارای کاربری مسکونی است که برای ۳۰۰ هزار واحد مسکونی جوابگو است.

وی با اشاره به اینکه در تامین زمین پیشرفتهای قابل قبولی داشته ایم ابراز داشت : امروز بیش از ۱۱ هزار و سیصد واحد در سطح استان به بهرده برداری خواهد رسید که قسمت اعظم پروژه ها در شهر جدید سهند است.