دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی در ۱۲ رشته کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد
دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی در ۱۲ رشته کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا- سرپرست دانشگاه پیام نور آذربایجلن شرقی از صدور مجوز پذیرش ۱۲ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد.

میکائیل جمالپور ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: باعنایت به پیگیری‌های مکرر و بررسی و غربالگری کلیه رشته درخواست‌های ارسالی استان آذربایجان شرقی با لحاظ و اولویت رشته‌های پر مخاطب، کاربردی، نیاز محور و اشتغالزا جهت اخذ مجوز به دفتر گسترش آموزش عالی؛ ۱۲ رشته پذیرفته شد.

وی ادامه داد: این رشته‌ها شامل، مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی و فیزیک گرایش ذرات بنیادی در واحد تبریز، مدیریت بازرگانی در واحد بناب، روانشناسی تربیتی در بستان آباد، روانشناسی عمومی در ملکان، روانشناسی تربیتی در میانه، جغرافیا و برنامه ریزی شهری گرایش محیط زیست شهری در بناب است.

وی افزود: مدیریت کسب و کار گرایش رفتارسازمانی و منابع انسانی در بناب، زبان و ادبیات فارسی گرایش ویرایش و نگارش در اهر، زبان و ادبیات فارسی گرایش ادبیات کودک و نوجوان در آذرشهر، حقوق بین الملل در شبستر و حقوق خصوصی در بناب از دیگر رشته‌های تایید شده است که در دفترچه کارشناسی ارشد سال جاری ثبت و درج شده و پذیرش دانشجو در آن انجام خواهد شد.