جهش تولید با دستان توانمند کارگران محقق می‌شود
جهش تولید با دستان توانمند کارگران محقق می‌شود

تبریز- بامدادفردا-نماینده ولی فقه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: جهش تولید ملی با دستان توانگر کارگران محقق می‌شود و هرچه قدر رونق تولید داشته باشیم و از کالای ایرانی حمایت کنیم می‌توانیم در برابر بیگانگان ایستادگی بیشتری داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم روز چهارشنبه در دیدار مدیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه و نمایندگان تشکل های کارگری با وی با بیان اینکه قدردانی از خدمات ارزشمند و اثرگذار کارگران نباید به حرف های تکراری منحصر شود بر حل مشکلات صنفی و معیشتی این قشر زحمت کش تاکید کرد.
وی با تاکید بر ضرورت حل ریشه ای مشکلات کارگران افزود: اگر رونق تولید مورد انتظار مقام معظم رهبری محقق شود سردمداران آمریکایی و صهیونیستی از تحریم های نفتی و اقتصادی ناکام خواهند ماند.
امام جمعه تبریز با اشاره به شرایط امروز جامعه در مبارزه با ویروس کرونا گفت: در شرایط کنونی که برخی کسب و کارها تعطیل و کارگران روزمزد بیکار شده اند باید حمایت های معیشتی و کمک های مالی در قالب بیمه بیکاری در اولویت کاری دولت باشد.
نماینده ولی فقیه در استان اشاره ای به مصوبه افزایش حقوق کارگران کرد و گفت : کارفرمایان و نمایندگان دولت می توانند با بررسی این مصوبه، حقوق کارگران را متناسب با شرایط اقتصادی جامعه افزایش دهند.
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم یکی از ضرورت های رونق و جهش تولید را ضرورت توجه بر اهلیت افراد در واگذاری صنایع و کارخانه ها به بخش خصوصی دانست و افزود: بی توجهی به اهلیت افراد، امکان سوء استفاده را به برخی سود جویان خواهد داد و تعطیلی مجموعه های تولیدی و تغییر کاربری آنها زیرپا گذاشته شدن حقوق کارگران را به دنبال خواهد داشت.