تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر میزبان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود
تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر میزبان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- تیم توفارقان آذرشهر در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ‌برتر بسکتبال میزبان ذوب‌آهن اصفهان خواهند بود.

تیم های توفارقان آذرشهر و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر بسکتبال باشگاه‌های‌کشور از ساعت ۱۶ دوشنبه ۲۱ آذرماه در سالن پورشریفی تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان ناشر رضایی پس از ۵ هفته ناکامی پی‌درپی و قرار گرفتن در شرایطی بحرانی باید در ایستگاه سیزدهم این مسابقات از ذوب آهن رده چهارمی که در ۴ دیدار اخیر خود پیروز میدان بوده و در شرایطی مطلوب قرار دارد، ذوبی ها اکنون در اندیشه ارتقا جایگاه در جدول و قرار گرفتن در بین مدعیان اصلی اند و توفارقانی ها به دنبال کسب نتیجه‌ای دلخواه برای جدایی از قعرنشینی هستند.

توفارقان که پس از جذب دو بازیکن خارجی و تغییر سرمربی خود در اندیشه بهبود وضعیت‌اش در جدول رده‌بندی رقابت های لیگ‌برتر بسکتبال بود، اما این دو اتفاق هم تغییری در حال و روز توفارقان ایجاد نکرد تا آذرشهری‌ها هر روز بدتر از دیروز، نیم‌فصل اول مسابقات را با قعرنشینی به پایان رسانده و دور برگشت رقابت ها را نیز با دو شکست آغاز کنند، و به وضعیت نامطلوب‌شان ادامه دهند.

اما توفارقانی ها در پی تقویت این تیم برای ادامه مسابقات، محمد اوجاقی، ملی‌پوش سابق کشورمان، را در طی هفته گذشته به خدمت گرفتند و اکنون باید نشست و دید که عملکرد توفارقانی ها در ایستگاه سیزدهم مسابقات به چه شکل خواهد بود.

اکنون، توفارقان آذرشهر، با کسب ۱۴ امتیاز قعرنشین و ذوب‌آهن اصفهان نیز با ۲۰ امتیاز جایگاه چهارم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده است.