توزیع شش هزار و ۳۸۷ تن آسفالت‌ در سطح حوزه شهرداری منطقه ۱۰
توزیع شش هزار و ۳۸۷ تن آسفالت‌ در سطح حوزه شهرداری منطقه ۱۰

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- شهردار منطقه ۱۰ تبریز از توزیع شش هزار و ۳۸۷ تن آسفالت در سطح معابر و محلات منطقه طی پنج ماه اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا،  موسی زارعی با بیان این خبر گفت: به منظور یکدست کردن مسیرها، بهسازی و ایمن‌سازی معابر و در راستای ارج نهادن به خواسته‌های به‌حق شهروندان، بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته و اولویت‌بندی اجرایی، بالغ بر شش هزار و ۳۸۷ تن آسفالت در معابر و مسیرهای سطح حوزه منطقه ۱۰ طی پنج ماه نخست سال جاری توزیع و اجرا شده است.

وی با اشاره مسیرهای آسفالت‌ریزی شده طی مدت مذکور گفت: مسیرهای چایکنار کوی چاپارباشی، کوی فیاض بخش منبع، خیابان المهدی شهرک ارم، کوی احمدی دارایی دوم، ۱۲ متری فرهنگیان دوم، کوی راسخی خیابان لیلابی، کوچه میرآقا خیابان سرباز شهید، کوچه گلستان رضوانشهر، کوچه تربیت واقع در خیابان فلسطین و … طی مدت مذکور به صورت کلی و یا لکه‌گیری آسفالت ریزی شده که باعث ساماندهی، اصلاح، ایمن‌سازی و روان‌سازی این مسیرها شده است.

زارعی خاطرنشان کرد: آسفالت‌ریزی اساسی و لکه‌گیری آسفالت معابر و خیابان‌های سطح حوزه شهرداری منطقه ۱۰، از عملیات‌هایی است که به صورت مستمر توسط معاونت فنی و عمرانی و معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه به صورت شبانه‌روزی جهت افزایش رفاه و سطح رضایت‌مندی شهروندان انجام می‌گیرد.