تمام اهداف تیم در اردوی تبریز بدست آمد
تمام اهداف تیم در اردوی تبریز بدست آمد

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان با اشاره به اردوی یک ماهه در تبریز، گفت: خدا را شکر به همت هیات والیبال آذربایجان شرقی و مجمعه ورزشی تراکتور به اهداف خودمان دست یافتیم.

محمد وکیلی امروز جمعه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن تشکر از مهمان نوازی یک ماهه هیأت والیبال آذربایجان شرقی از تیم ملی والیبال نوجوانان، افزود: فردا ششم خرداد این اردوی یک ماهه که سومین اردوی آماده سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات بود، تمام می‌شود.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان با اشاره به اهداف این اردو که بدن سازی، قدرت و کارهای تاکتیکی بود، عنوان داشت: صبح‌ها در سالن بدن سازی باشگاه تراکتور کار می‌کردیم که جا دارد از مجموعه ورزشی باشگاه تراکتور تشکر کنم و همچنین بعد از ظهرها در سالن ورزشی پورشریفی تمرین می‌کردیم.

وکیلی با بیان اینکه تمرینات تیم طوری بود که چهار روز تمرین می‌کردیم و یک روز استراحت، اذعان داشت: به تمام برنامه‌هایی که در نظر داشتیم خدا را شکر دست یافتیم و علی رقم اینکه جای هیچ نگرانی در این مدت نداشتیم فردا تبریز را ترک می‌کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های تیم ملی در بازی‌های آسیایی قزقیزستان، توضیح داد: فردا پس از خروج از تبریز استراحت سه چهار روزه خواهیم داشت و از یازدهم تا بیست و ششم خرداد اردویی در تهران خواهیم داشت و بعد از آن به قرقیزستان سفر خواهیم کرد تا در مسابقات آسیایی در تقابل با تیم‌های هم گروه خودمان و نسبت به میزان آمادگی بازیکنان نتایج قابل قبولی کسب کنیم و موقع برگشت روی نقاط ضعف تیم کار خواهیم کرد برای مسابقات بعدی که در کشور برزیل بین تیم‌های ایران، برزیل، بلغارستان و یک تیم از اروپا که به ما هنوز اعلام نکردند.

وکیلی با بیان اینکه کشور برزیل شناخت خوبی از ما دارد، یادآور شد: با توجه به جایگاه ما در رده نوجوانان که رنکینگ دوم جهانی را داریم کشور برزیل درخواست بازی با ما را داده است تا تیم خودشان را محک بزنند.

وی با اشاره به اینکه چهار بازی پشت سر هم با تیم‌های نیجریه، کلمبیا، کره جنوبی و پرتوریکو انجام خواهیم داد، اظهار داشت: امیدوارم در هجدهمین دوره این بازی‌ها که ما هم حضور داریم قدردان زحمات مجموعه ورزشی و هیأت والیبال استان آذربایجان، همچنین تک تک بازیکنان تیم و کادر فنی باشیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در پاسخ به این سوال که بازیکنان نهایی تیم برای رویارویی در مسابقات قرقیزستان مشخص شده اند، بیان کرد: نود درصد لیست در دست بوده که پس از مشخص شدن وضعیت تنها بازیکن مصدوم تیم، اسامی چهارده بازیکن اعلام خواهد شد و همچنین پس از باز گشت از قزقیزستان دوازده نفر برای مسابقات برزیل اعزام خواهند شد.