تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی
تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا-مدیرکل سیاسی و امور انتخابات استانداری آذربایجان شرقی گفت: ضرورت دارد که زمینه و شرایط به گونه ای فراهم شود که شاهد حضور حداکثری در انتخابات آتی و در پای صندوق های رأی باشیم.

حسن حقیقیان در چهارمین نشست منطقه‌ای بخشداران و معاونان فرمانداری‌های شهرهای تبریز، بناب، آذرشهر، اسکو، مراغه، عجب شیر، ملکان و لیلان که به میزبانی شهرستان بناب برگزار شد؛ گفت: با تدابیر رئیس جمهور محترم و دولت شاهد یک دیپلماسی فعال و قوی در عرصه بین المللی هستیم و ایران اسلامی در حال برقراری ارتباط با تمام دنیاست و دشمن از این تحرک و پویایی جمهوری اسلامی نگران است و قطعاً توطئه‌های دشمنان چندین برابر خواهد شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک انتخابات سالم با امنیت بالا و مشارکت حداکثری در کشور و سطح استان هستیم، از بخشداران و معاونان فرمانداری‌ها خواست درگیر مسائل و امورات روزمرگی نباشند و نسبت به تبیین خدمات انقلاب، نظام و دولت اقدام کنند و این امر میسر نمی‌شود مگر با حضور در بین مردم.

این گزارش حاکی است، در این نشست بخشداران و معاونان فرمانداری‌های حاضر در جلسه به بیان مسائل و چالش‌های اساسی موجود در شهرهای متبوع خود پرداختند.

همچنین معاون سیاسی، اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی، بخشداران و معاونان فرمانداری‌ها از چند واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان بناب بازدید بعمل آوردند.