تراکتورسازی حلقه تولید را کامل کرده است
تراکتورسازی حلقه تولید را کامل کرده است

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- معاونین فنی و توسعه مراکز استانهای صدا و سیمای کشور بازدیدی از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به عنوان یکی از مراکز فنی وتولیدی موفق کشور که در حال حاضر نام و آواز ایران و ایرانی را فراتر از مرزهای جغرافیای به عنوان برند مورد اقبال کشاورزان رسانده بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، معاونین فنی و توسعه مراکز استانهای صدا و سیمای کشور در پایاین ۲ روز همایش سالانه خود در تبریز بازدیدی از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به عنوان یکی از مراکز فنی وتولیدی موفق کشور که در حال حاضر نام و آواز ایران و ایرانی را فراتر از مرزهای جغرافیای به عنوان برند مورد اقبال کشاورزان رسانده بازدید کردند.
معاون فنی و توسعه سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی در حاشیه این بازدید گفت: قدم زدن در تراکتورسازی باعث افتخار برای هر ایرانی مسلمان می باشد چرا که این مجموعه توانسته حلقه تولید را در داخل خود به نحوء احسن تکمیل کرده و در واقع تبلور همت ایرانی را در تراکتورسازی دید و معنی کرد.
علیرضا شریفی افزود: در شرایط کنونی زیست بوم سیاسی فعلی دنیا برای حضور در میان ابرقدرتهای جهانی باید صنعتهای همچون تراکتورسازی را الگو قرار دهیم و به این صنایع به عنوان نشان و برند ملی ایرانی افتخار کنیم.
در حال حاضر ۵ مرکز استانی کشور از زیرساختهای اچ دی(HD) بهره مند هستند
وی درباره حوزه فعالیت خود نیز اظهار داشت: در حال حاضر ۵ مرکز استان از ۳۳ مرکز استانی کشور از زیرساختهای اچ دی(HD) بهره مند هستند و مابقی مراکز نیز در رقابت تنگا تنگ برای مجهز شدن به این زیرساختهای فنی در حوزه رسانه هستند.
شریفی با اشاره به تاکید ریاست سازمان صدا و سیما برای هدایت زیر ساختها به سمت تکنولوژی فورکی (۴K)گفت: در گشور سه تکنولوژی اس دی(SD)، اچ دی(HD) و فورکی (۴K)وجود دارد و برای اینکه به برنامه اعلامی از سوی ریاست سازمان دست یابیم باید کل زیرساخت از اس دی(SD) کشور به سمت تکنولوژی اچ دی(HD) جابجا شود و بینندگان بعداز این مرحله در گیرنده های خانگی خود بین اچ دی(HD) و فورکی (۴K) رقابت داشته باشند.