تراکتورسازی حقوق مصرف کنندگانش را رعایت می کند
تراکتورسازی حقوق مصرف کنندگانش را رعایت می کند

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- معاون وزیر صمت تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را به تراکتورسازی آورد.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت شخصاً و با حضور در گروه صعنتی تراکتورسازی ایران، گواهینامه و تندیس نقره ای ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را به مدیرعامل این مجموعه اعطاء و از خطوط تولیدی تراکتورسازی بازدید کرد.
حسین فرهیدزاده در حاشیه این بازدید گفت: حضور در این مجموعه و دیدار با مدیرعامل و پرسنل تلاشگر تراکتورسازی افتخاری برای همه ما محسوب می شود.
وی با اشاره به اینکه این دیدار به بهانه اعطای تندیس حمایت از مصرف کنندگان صورت گرفته اضافه کرد: این گروه صنعتی مایه مباهات نه تنها برای آذربایجان شرقی بلکه کشور می باشد و با اقداماتی که در راستای افزایش تولید، تنوع محصول، صادرات از سوی مدیریت مجموعه صورت گرفته ثمرات قابل توجهی در تمامی این بخشها برای کشور از جمله شتاب بخشی به چرخه تولید بیش از ۶۰۰ واحد صنعتی و تولیدی داشته است.
فرهیدزاده ابراز امیدواری کرد تراکتورسازی همچنان روند رو به رشد را در سال آینده نیز طی کند که رشد و بالندگی تراکتورسازی صنعت و کشاورزی را متحول خواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا، تراکتورسازی ایران با بیش از ۲۰۰ نمایندگی در اقصی نقاط کشور که در بحث فروش و خدمات پس از فروش فعالیت می کنند و در مدت ۲ سال زمان گارانتی و ۱۰ سال در زمان وارانتی به مشتریان و کشاورزان خدمات ارائه می دهند.
این شبکه از نمایندگی ها زنجیره ای از گسترده ترین، مجهزترین و بروزترین شبکه خدمات پس از فروش در کشور را تشکیل می دهند که به صورت مستقیم و بدون واسطه محصولات، قطعات و خدمات تراکتورسازی را به مشتریان ارائه می دهد.