تجلیل از پزشکان بیمارستان امام علی (ع) ارتش
تجلیل از پزشکان بیمارستان امام علی (ع) ارتش

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- ارشد نظامی ارتش در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل به مناسبت روز پزشک در بیمارستان امام علی(ع) ارتش تبریز حضور یافت به پزشکان این مجموعه تبریک گفت.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری بامدادفردا، امیر سرتیپ دوم شفیعی بیان کرد: پزشکان در ایام دفاع مقدس خودشان جان میدادند تا به دیگران جان دهند که این ایثارگری در ایام کرونا تکرار شد.
وی ادامه داد: پزشکان همیشه برای بیماران یک امید و ناجی هستند و یک بیمار با وجود پزشک همیشه احساس امنیت ،آرامش و دلگرمی میکند و یک پزشک متعهد بعنوان دستان سبز و شفابخش خدا می باشد.
ارشد نظامی ارتش در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل اظهار کرد: ما در دوران دفاع مقدس در نزدیکی خط مقدم بیمارستانهای صحرایی داشتیم که پزشکان و پرستاران در انجا قرار می گرفتند و همانند رزمندگان خط مقدم زیر آتش حملات دشمن ایثارگری می کردند و به رزمندگان جان دوباره می دادند.

امیر سرتیپ دوم شفیعی افزود: حتی بسیاری از این پزشکان و پرستاران در این راه شهید یا جانباز شدند و در دوره کرونا هم اتفاقات مشابه زمان جنگ را می‌بینیم، کادر درمان بی‌ادعا و بی‌وقفه در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به مردم خدمت می‌کنند. این دو مقطع تاریخی نشانگر خدمت جامعه پزشکی به کشور است.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا روز یک شهریور به بهانه بزرگداشت ابوعلی سینا پزشک حاذق ایرانی روز پزشک نام گذاری شده است.