تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی محور برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان است
تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی محور برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان است

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را محور برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر آذربایجان شرقی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا، علی بینش با اعلام این مطلب اظهار کرد: آیین‌های بزرگداشت چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی در فضای شاد و با نشاط و با مشارکت کودکان و نوجوانان خانواده‌ها و اولیایی تربیتی در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر آذربایجان شرقی گفت: مهمترین محور و اولویت در برنامه‌های امسال تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان است و در این راستا فعالیتهای متنوع و جذاب پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌ “صبح دیدار” که به مناسبت ۱۲ بهمن، سالروز ورود باشکوه بنیانگذار جمهوری اسلامی به ایران در مراکز کانون برگزار خواهد شد بیان کرد: بازدید روزانه دانش آموزان مدارس و حضور آنان در کارگاه‌های هنری و کارگاه‌های ادبی با موضوع “من میهنم را دوست دارم” به همراه مسابقه، خاطره گویی، اجرای نمایش خلاق و بازدید از نمایشگاه‌های ویژه دهه مبارک فجر از جمله برنامه‌های این مناسبت است که با عنوان “انقلاب نور” برگزار خواهد شد.

بینش با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر امسال برای نوجوانان برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است افزود: انتشار فراخوان فرهنگی هنری “صدای انقلاب اسلامی” و تولید پادکست، برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و حضور نوجوانان و خانواده‌ها در ویژه برنامه‌های ادبی شعر داستان از برنامه‌هایی است که برای نوجوانان در نظر گرفته شده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر در مناطق محروم و روستایی اظهار کرد: امسال کتابخانه‌های سیار شهری و روستایی و نیز تماشاخانه سیار کانون استان با حضور در تعدادی از مناطق کم برخوردار و روستایی در قالب “امداد فرهنگی انقلاب” برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی در قالب نمایش، قصه‌گویی و مسابقه و نیز اهدای جوایزه برگزار خواهند کرد.

وی اجرای ویژه برنامه “قصه‌های انقلاب” و اجرای ۲۲ قصه در ۲۲ مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع وقایع دوران انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای نوجوان و حضور کودکان و نوجوانان در آیین‌های غبارروبی و عطرآفشانی مزار شهدا بر پایی نمایشگاه‌های هنری عکس و نقاشی با عنوان “ایران زیبای من” و “پرچم ایران، جان من است” از دیگر برنامه‌های عنوان کرد که به مناسبت جشن‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی توسط کمیته کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

بینش با قدردانی از اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار امیدواری کرد برنامه‌هایی که برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تدارک دیده شده گامی در راستای تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای آینده سازان میهن اسلامی باشد.