به شفافیت مالی و سیاست‌گذاری اعتقاد دارم
به شفافیت مالی و سیاست‌گذاری اعتقاد دارم

تبریز- پایگاه خبری بامداد فردا- نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: به شفافیت آرا در حوزه سیاستگذاری معتقد بوده و در مورد شفافیت مالی هم با مردم صادق هستم.

به گزارش پایگاه خبری بامداد فردا، علی آجودان زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: احیای دریاچه ارومیه و پیگیری مسائل مربوط به این حوزه، از جمله اهداف مهم من است.

وی با اشاره به اینکه هر کسی که به مجلس راه پیدا می کند باید در حوزه تخصصی خود فعالیت کند، افزود: از آنجایی که بنده پزشک هستم، در صورت راهیابی به مجلس باید در کمیسیون بهداشت و درمان فعالیت کنم.

آجودان زاده ادامه داد: یک نماینده باید در همه حوزه‌ها فعالیت و اطلاع داشته باشد که لازمه آن استفاده از مشاوران در حوزه‌های مختلف است.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمینه را برای افراد جوان فراهم و از نخبگان استفاده کنیم، تاکید کرد: معتقد به شفافیت آرا در حوزه سیاستگذاری هستم و درمورد شفافیت مالی هم باید با مردم صادق باشم.

وی افزود: همان آپارتمان، ماشین و دفتر اجاره‌ای که قبل از ورود به شورای شهر داشتم بعد از چند سال هم همان را دارم.

آجودان زاده خاطرنشان کرد: اعتقادی به خرید آراء ندارم و می‌خواهم افتخار من این باشد که با رای مردم به مجلس می روم.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در خصوص برخی وعده‌ها و پول پاشی در ایام انتخابات گفت: مردم آگاهند و نباید به ناهار و شام رای بدهند بلکه انتخابشان باید آگاهانه باشد.

وی در پاسخ به سوالی درباره احتمال تغییر افراد در لیست شورای ائتلاف هم عنوان کرد: احتمال تغییر در لیست شورای ائتلاف انقلابی وجود ندارد.

عضو سابق شورای شهر تبریز در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص مازوت سوزی و عدم توقف آن گفت: وظیفه اصلی من حفظ سلامت جان انسان است و در این خصوص سوگند خورده‌ام که پیگیر سلامت آنها باشم در همین راستا نیروگاه‌ها باید مجهز و صنعتی بشوند تا سلامت مردم به خطر نیافتد.