بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی درصدد ترویج و تقویت هنر ارزشی و انقلابی است
بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی درصدد ترویج و تقویت هنر ارزشی و انقلابی است

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی گفت: بسیج هنرمندان استان به همراه کانون‌های شهرستانی در زمینه جذب، آموزش و کادرسازی هنر ارزشی و انقلابی فعالیت می‌کند.

حامد شب خیز در جمع خبرنگاران افزود: بسیج هنرمندان استان با تشکیل انجمن‌های ادبی و هنری در ۱۲ رشته و با حضور نخبگان هر رشته فعالیت‌های گسترده و اثرگذار دارد و در این راستا با جذب هنرمندان و بسیجیان علاقه مند به هنر در این مجموعه سعی دارد در حوزه هنر ارزشی و انقلابی ورود کند.

رییس انجمن صداپیشگان بسیج هنرمندان استان هم گفت: با توجه به استقبال از فراخوان استعدادیابی بزرگسالان در سال ۱۴۰۰ و درخواست همشهریان بابت برگزاری این فراخوان در همه رده های سنی به خصوص کودک و نوجوان این انجمن با درنظر گرفتن نیازهای هنری جامعه و در راستای اهداف و رسالت بسیج هنرمندان و انجمن صدا پیشگان بعد از تحقیق و بررسی های کارشناسی و ایجاد بستر مناسب در زمینه صدا و موسیقی موفق به ارائه طرح نهایی فراخوان صدا و موسیقی در بخش کودک با مشارکت بخش خصوصی شد که این اتفاق در رده سنی ۵-۱۲ سال برای اولین بار در کشور می باشد.

مهدی لطفی آزاد اظهار داشت: در این فراخوان که با استقبال بی سابقه همشهریان و هم استانی ها روبه رو شد ۴۰ نفر از منتخبین در مرحله نهایی استعدادیابی حضور داشتند و توسط کارشناسان صدا و موسیقی ارزیابی شدند.
وی افزود: استعدادهای زیادی در هر دو زمینه شناسایی شد که این استعدادها به زودی هم در زمینه صدا و هم موسیقی پرورش خواهند یافت .
با توجه به استقبال پرشور هم استانی ها و درخواست های مکرر برای تکرار این فراخوان این انجمن در نظر دارد در ماه های پیشرو نسبت به برگزاری این فراخوان در رده های سنی کودک و نوجوان اقدام کند.
علاقمندان به شرکت در فراخوان صدا و موسیقی بسیج هنرمندان استان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر با شماره ۰۹۱۴۹۱۱۱۰۰۳ تماس بگیرند.