بسیج نقش مهمی در امدادرسانی به زلزله زده‌های میانه داشت
بسیج نقش مهمی در امدادرسانی به زلزله زده‌های میانه داشت

تبریز- بامدادفردا- فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج) با اشاره به ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام راحل (ره) گفت: بسیج همواره بعنوان نیروی مردمی در کنار مردم ایستاده و مشغول خدمت رسانی است که این موضوع به عینه در زلزله اخیر میانه مشاهده شد.

سردار مصطفی محمدی روز دوشنبه در یادواره شهدای کارمندی و کارگری شهرستان میانه و گردان امام حسین(ع)  با اشاره به نقش ویژه بسیج در ایجاد امنیت و امداد رسانی به مردم در مواقع حساس و خطیر، گفت: دشمنی های آمریکا همچنان ادامه دارد و در روزهای اخیر شاهد برخی تحرکات آن با توصل به آشوب و اغتشاش در برخی شهرها بودیم که خوشبختانه این توطئه دشمن نیز با بصیرت و آگاهی مردم خنثی و معترضان به وضعیت اقتصادی و معیشت صف خود را از فتنه گران جدا کردند.

وی با بیان اینکه شهدا و بسیجیان بزرگوار در هشت سال دفاع مقدس در برابر ظلم و کفر ایستادگی کردند و نه تنها الگویی برای جمهوری اسلامی بلکه برای همه آزادی خواهان جهان شدند، گفت: شهدا با جانفشانی، ولایت پذیری خود را به اثبات رسانند.

یادواره شهرستانی شهدا همزمان با هفته بسیج به پاس گرامیداشت یاد و خاطره۲۲ شهید کارمندی و کارگری شهرستان میانه و با حضور آحاد مختلف مردم و مسئولین و جمع کثیری از بسیجیان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نیروهای نظامی و انتظامی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ میانه برگزار شد.