بررسی عملکرد و مشکلات سازمان میادین توسط قائم مقام شهردار
بررسی عملکرد و مشکلات سازمان میادین توسط قائم مقام شهردار

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- قائم مقام شهردار تبریز عنوان کرد: جلسات بررسی عملکرد و مشکلات سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری با هدف همفکری و همکاری جهت رفع مشکلات و ایجاد فضای کاری مطلوب در سازمان‌ها صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا، دومین جلسه بررسی عملکرد و رسیدگی به مشکلات سازمان با حضور سرپرست، معاونان و مدیران سازمان میادین و مدیرکل املاک شهرداری تبریز به میزبانی قائم مقام شهردار تبریز تشکیل شد.
محبوب تیزپاز قائم مقام شهردار تبریز اظهار کرد: تشکیل این جلسات با هدف بررسی عملکرد و رفع مشکلات سازمان است و باید در سریع‌ترین زمان ممکن نتیجه مطلوب حاصل و مشکلات رفع شود.
سعید مطلّبی سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری با اشاره به احداث بازارچه پاسداران توسط این سازمان، گفت: عملیات احداث این بازارچه به اتمام رسیده و آماده افتتاح است اما متأسفانه به دلیل وجود معارض نمی‌توانیم به بهره‌بردار واگذار کنیم و خواستار حل مشکل حقوقی آن توسط منطقه مربوطه و شهرداری تبریز هستیم.
وی همچنین در خصوص عملکرد سازمان در بازارچه‌های انقلاب و پاسداران توضیحات کاملی ارائه کرده و در خصوص مشکلات موجود گفتگو کردند.
معاون مالی و اقتصادی سازمان نیز در خصوص مصوبات اولین جلسه بررسی عملکرد و مشکلات سازمان و نتیجه آنها توضیحاتی ارائه کرد.
در این جلسه در خصوص رسیدگی به مشکلات بازارچه‌های انقلاب، پاسداران، شقایق، میدان بزرگ میوه و تره بار شهریار و میدان بزرگ میوه و تره بار تبریز بحث و گفتگو شد.