برخورد با ارباب رجوع در ادارات باید با رعایت اخلاق و گشاده رویی باشد
برخورد با ارباب رجوع در ادارات باید با رعایت اخلاق و گشاده رویی باشد

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- فرماندار تبریز با تأکید بر این‌که مأموریت ما این است که ایران قوی را در کشور تحقق سازیم، گفت: نحوه برخورد با ارباب رجوع در ادارات باید با رعایت اخلاق و گشاده رویی باشد و رضایت خاطر را برای مراجعه کنندگان به ارمغان آورد.

علی جعفری آذر، در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز، با اشاره به برگزاری میزهای خدمت در نقاط مختلف شهرستان، اظهار کرد: انتظار می‌رود تا قول‌های ما به مردم تحقق یابد و مصوبات ابلاغ شده اجرایی شوند.

وی با تأکید بر این‌که در کنار مشکلات کشوری باید تلاش کنیم تا با حل مشکلات شهرستان، تیریز را به سمت جلو حرکت دهیم، افزود: حوادث اخیر و اغتشاشاتی به دست دشمن انجام گرفته است و دشمن ما به بهانه‌های مختلف در حال تکرار آن است تا خسارات وارد شده به کشور را افزایش و ابعاد آن را گسترش دهد تا اقشار مختلف را درگیر کند.

وی با بیان این‌که در روزهای آینده، اطلاعات بیشتری از فوت مهسا امینی توسط دستگاه‌های مختلف بیان شده تا حقایق بیشتر روشن شود، ادامه داد: ضمن اظهار ناراحتی برای فوت این دختر جوان، اکنون اعتراض مردم دو حالت دارد. گروهی صرفا معترض بوده اما عده‌ای دیگر، ضدانقلاب و دشمنان نظام جمهوری اسلامی هستند.

جعفری آذر افزود: امروز همچنان حامیان جمهوری اسلامی با ۹۸ درصد آرای سال اول پیروزی انقلاب هستند اما به شرط این‌که آگاه سازی و روشن گری از سوی ما انجام بگیرد.

وی تأکید کرد: دشمنان جمهوری اسلامی با یک بهانه برای برهم ریزی امنیت ایران نقشه کشیدند اما خیال خام است و فکر می‌کردند با آتش زدن تعدادی بانک و پرچم می‌توانند نظام را ساقط کنند و آن بهانه منجر به هجمه به اعتقادات، آیات الهی و حجاب شده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد تا از بستر این ناآرامی‌ها یک دین زدایی اتفاق بیفتد در حالی‌که در اسلام یکسری قوائد و الزاماتی وجود دارد و مردم مسلمان باید دارای حاکمیت اسلامی باشند. حاکمیت اسلامی نیز وظیفه دارد تا جامعه را به شکل اسلامی اداره کند اما باید تمامی ابعاد جامعه از جمله خانواده‌ها، ادارات و … اسلامی باشد.

فرماندار تبریز با تأکید بر این‌که مردم مسلمان باید در حضور حکومت اسلامی در آرامش زندگی کنند، گفت: ما مسئولان جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف ادارات هستیم و مقوله ” ایران قوی و دولت مردمی” شعار دولت سیزدهم و آرمان انقلاب از ابتدای پیروزی است.

وی با تأکید بر این‌که مأموریت ما این است که ایران قوی را در کشور محقق سازیم، افزود: نحوه برخورد با ارباب رجوع در ادارات باید با رعایت اخلاق و گشاده رویی باشد و رضایت خاطر را برای مراجعه کنندگان به ارمغان آورد.

وی، ارائه پاسخ شفاف، سیستم پاکدستانه و کاهش فرایندهای اداره‌ای را از اهداف مهم در برقراری ایران قوی یاد کرد و ادامه داد: نباید هزینه اضافه از مردم گرفته شود.