بانک توسعه تعاون حامی واحدهای خلاق و اشتغال زا است
بانک توسعه تعاون حامی واحدهای خلاق و اشتغال زا است

تبریز- پایگاه خبری بامداد فردا- مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی با بازدید از واحدهای مختلف تولید و فروش بوتیک لبنیات صبحینک در جریان فعالیت های این شرکت قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بامداد فردا، مسعود کردستانی از واحد تولید لبنیات این واحد صنعتی در منطقه خلعت پوشان تبریز ، واحد فروش این مجموعه در جاده ائل گولی و دفتر مرکزی این شرکت بازدید کرد.

مسعود کردستانی با اشاره به سابقه دیرینه تولید لنیات در تبریز فضای رقابتی برای فعالان این عرصه را بسیار گسترده و در عین حال دشوار خواند.

وی ادامه داد: در حال حاضر واحدهای متعدد تولید انواع لبنیات نه تنها در آذربایجان شرقی بلکه در سطح کشور فعالیت دارند که رقابت با آنها دشوار است مگر اینکه مزیت های رقابتی خاصی از سوی شرکت های جدید ایجاد شود.

کردستانی فعالیت های مجموعه صبحینک را جذاب و رو به جلو خواند و اظهار داشت: یکی از اصلی ترین رسالت های بانک توسعه تعاون حمایت از واحدهای اشتغالزا و فرصت ساز برای جوانان است که خوشبختانه صبحینک این امر را محقق کرده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی ضمن ابراز خرسندی از اضافه شدن مجموعه صبحینک به جمع خانواده بزرگ بانک توسعه تعاون ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک حمایت های مالی و بانکی نیز از این مجموعه صنعتی خواهشمی داشت.

در ادامه دشتی مدیر عامل صنایع غذایی صبحینک گزارشی از فعالیت های این مجموعه صنعتی ارایه داد و خاطر نشان کرد: رسالت بوتیک لبنیات صبحینک تهیه و توزیع محصولات با کیفیت،سالم و کمیاب طبیعی خانگی بر سر سفره هموطنان است به این ترتیب که هم‌میهنانمان بتوانند محصولاتی که کاملاً به صورت طبیعی تهیه شده را با یکبار امتحان،طعم گذشته را در حال ببینند .

وی ادامه داد: هدف دیگر صبحینک ایجاد فضاهای جدید ذهنی به جهت آشنایی با دیگر محصولات جدید و مقوی است. چون مهمترین وعده غذایی برای تمام سنین علی الخصوص کودکانمان که در سنین رشد قرار دارند؛ صبحانه است.

دشتی تصریح کرد: سلامت محور بودن محصولات هدف دیگر صبحینک بوده تا لذت میل نمودن این وعده مهم را برای مشتریان آسان و به یادماندنی تر کند.