بازیکنان تیم مس از لحاظ فنی هیچ کم و کاستی ندارند
بازیکنان تیم مس از لحاظ فنی هیچ کم و کاستی ندارند

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان گفت: پس از صدور مجوز شروع تمرینات از سوی ستاد ملی کرونا، تمرینات بازیکنان تیم مس در سالن پور شریفی تبریز در حال پیگیری بوده و آنها از لحاظ فنی هیچ کم و کاستی ندارند.

محمدرضا کافی روز پنجشنبه در گفتگویی ، با بیان اینکه باشگاه مس سونگون ورزقان یک مجموعه هیات مدیره محور می باشد، افزود: هیات مدیره باشگاه با تشکیل جلسه ای برای انتخاب سرمربی تیم فوتسال مس سونگون به این جمع بندی رسید که به پاس زحمات آقای علیرضا افضل و کارنامه درخشان ایشان و قهرمانی در لیگ برتر، در لیگ بیست و یکم فوتسال باشگاه های کشور ایشان به عنوان مسئول فنی در کنار تیم باشد و احمد باغبانباشی، مربی فصل گذشته این تیم به عنوان سرمربی تیم مس انتخاب شد.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان با اشاره به اینکه همچنان به دنبال حل و فصل مشکلات علیرضا افضل هستیم، خاطرنشان کرد: از محرومیت یک ساله وی که از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال صادر شده، شش ماه گذشته است.

وی در خصوص کادر فنی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان اضافه کرد: به دلیل ازدیاد نفرات در کادر فنی تیم  باشگاه مس در یک تصمیم گیری بر اساس استاندارد های کنفدراسیون فوتبال آسیا، تغییراتی را در کادر فنی انجام دادیم و در این تصمیم سعی شده است تا از شاکله اصلی کادر فنی تیم استفاده شود.

کافی با تقدیر از تلاش مسوولان ارشد شرکت مس در حل مشکلات باشگاه و باز شدن پنجره نقل و انتقالات نهایت اظهار کرد: بیستم آذر ماه آخرین مهلت باشگاه مس برای حل و فصل شکایت ها بوده و با توجه به شکایت سه بازیکن از باشگاه مس، توانستیم با حمید احمدی و محمد رضا سنگ سفیدی به توافق برسیم.

وی ادامه داد: اکنون تنها یک شکایت مربوط به زمان انتقال امتیاز باشگاه سونگون از فوتبال به فوتسال باقی مانده که بوده و طبق نظر مسئولان فدراسیون که برای حل آن نیز از فدراسیون زمان خواستیم تا مستندات مان را بررسی کنیم و به توافق نهایی دست یابیم.

وی با بیان اینکه تیم مس سه بار پیاپی قهرمان فوتسال کشور بوده است، گفت: تمرینات تیم را با جدیت تمام در سالن پور شریفی تبریز آغاز کردیم و همچنان مدافع عنوان قهرمانی خود در بیست و دومین لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور خواهیم بود.

کافی در خصوص تاخیر در شروع لیگ برتر فوتسال افزود: تاخیر در این موضوع بدلیل شرایط کرونایی کشور بوده و نمی توان کسی را در این قضیه مقصر دانست و همچنین از تاخیر بوجود آمده هیچ باشگاه و بازیکنی رضایت ندارد، زیرا همه خواهان شروع بموقع و اتمام لیگ در سر وقت هستند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی مس سونگون ورزقان، لازمه موفقیت و پیروزی در حل و فصل مشکلات و کسب قهرمانی دوباره تیم را همراهی و همدلی همه مسوولین ذیربط استان آذربایجان شرقی و شهرستان ورزقان عنوان کرد.

گفتنی است، تیم فوتسال مس سونگون در لیگ برتر امسال با تیم‌های سن ایچ ساوه، فرش آرای مشهد، راگای تهران، ملی حفاری اهواز، هایپرشهر شاهین‌شهر و ایمان شیراز هم گروه است.

تیم مس سونگون در اولین دیدار خود روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه در سالن فجر ساوه به مصاف سن ایچ خواهد رفت.