بازار تبریز قلب تپنده اقتصاد منطقه
بازار تبریز قلب تپنده اقتصاد منطقه

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون از بازار تبریز؛ بزرگترین بازار سرپوشیده جهان به عنوان قلب تپنده اقتصاد منطقه عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، مسعود کردستانی در بازدید از شعبه آیت الله شهید مدنی تبریز ( بازار تبریز ) افزود: سهم بازار تبریز در رونق اقتصادی منطقه بی نظیر است و این تاثیرگذاری سالیان سال است که ادامه دارد.
وی با اشاره به خدمات ویژه بانک توسعه تعاون به بازاریان اظهار داشت: همکاران مان در شعبه شهید مدنی به جهت قرار گرفتن در مسیر بازار تبریز می توانند زمینه ساز افزایش اقبال به خدمات بانک شوند.
کردستانی اظهار کرد: خدمات الکترونیک بانک در حال توسعه و گسترش است و همکاران بانک با انتقال این اطلاعات و فرصت های ایجاد شده می توانند میزان رضایت مشتریان را چندین برابر کنند.
وی با بررسی کلی عملکرد شعبه شهید مدنی تبریز تاکید کرد: خوشبختانه این شعبه هم از لحاظ موقعیت و هم تیم اجرایی قابلیت های فراوانی دارد که امیدواریم با همدلی و افزایش توان همدیگر شاهد ارتقای درجه شعبه باشیم.
حیدر ابراهیم نژاد رئیس شعبه شهید آیت الله مدنی تبریز نیز ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های وعده افزایش سهم بانک توسعه تعاون در جریان اقتصادی بازار تبریز داد.
به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا، در حال حاضر بانک توسعه تعاون ۲۲ شعبه در سطح استان دارد که تعداد این شعبه ها در کلانشهر تبریز ۶ شعبه است.