بازار اینترنتی صنایع دستی آذربایجان شرقی راه اندازی می‌شود
بازار اینترنتی صنایع دستی آذربایجان شرقی راه اندازی می‌شود

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا-مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی با بیان اینکه طرح های ۹ شرکت بخش خصوصی برای پیاده سازی بازار اینترنتی صنایع دستی در استان بررسی شد، گفت: بازار اینترنتی صنایع دستی استان بزودی راه اندازی می‌شود.

محمد فرزاد روز شنبه در جلسه بررسی طرح های شرکت عضو سازمان نظام صنفی استان، اظهار کرد: این شرکت ها که دارای سابقه تولید محصول یا خدمات در زمینه تجارت الکترونیک، پلت‌فرم‌های مجازی فروشگاهی و گردشگری مجازی هستند، طرح‌ها و راهکارهای خود را درخصوص پیاده سازی این سیستم ارائه کردند.

وی با اشاره به توانمندی‌های بخش خصوصی برای ایجاد یک بازار اینترنتی صنایع‌ دستی در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: با توجه به حضور هنرمندان، استادکاران و صنعتگران و همچنین فعالیت شرکت‌های قوی و پیشرو در زمینه فناوری اطلاعات ظرفیت استان بسیار بالاست و راه‌اندازی این بازار منجر به درآمدزایی برای هر ۲ بخش صنایع دستی و گردشگری و فناوری اطلاعات می شود.

فرزاد افزود: راه اندازی این بازار و گسترش آن به بازارهای جهانی موجب درآمدزایی ارزی و شناسایی جاذبه‌های گردشگری کشور و استان در سطح بین‌المللی می شود.