انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز
انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا- رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز خبر داد.

سلطانی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودرو در سطح شهر تبریز با عنایت به اهمیت و حساسیت ایجاد شده به دلیل احساس ناامنی و بروز نارضایتی در بین شهروندان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به گستردگی حجم سرقت‌های به وقوع پیوسته در تبریز تیمی ویژه متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل سرقت را در دستور کار قرار دادند.
وی گفت: با اشرافیت اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی و بهره گیری از بانک اطلاعاتی سارقان حرفه‌ای سابقه دار شناسایی و طی عملیات‌های هدفمند پلیسی دستگیر و جهت انجام تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی منتقل شدند.
سلطانی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان به ۳۳ فقره سرقت خودرو، محتویات و قطعات خودرو به ارزش ۵۰ میلیار ریال اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مجموع ۱۱ نفر دستگیر و جهت انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند گفت:به منظور پیشگیری از این گونه جرایم به شهروندان توصیه می شود اماکن و وسایل خود را به تجهیزات بازدارنده و ایمنی یا نگهبان ثابت و دوربین‌های کنترل کننده مجهز کنند و درحفظ و نگهداری اموال خود همواره کوشا باشند.