انتخابات مبنای سیاستگذاری نوین غرب در قبال ایران است
انتخابات مبنای سیاستگذاری نوین غرب در قبال ایران است

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا-معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی گفت: انتخابات پیش رو مبنای سیاستگذاری نوین غرب در قبال ایران خواهد بود از این رو باید وجهه مقتدر، متحد و منسجمی از کشور ترسیم کرده و به نمایش بگذاریم.

حسن گلی روز سه شنبه در جمع اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان سراب اظهار کرد: مشارکت در انتخابات در کنار مولفه های قدرت سخت کشور، چشم انداز مطلوبی را در همه عرصه ها نشان خواهد داد.

وی ادامه داد: امروز لازم است با ابزار هنر و رسانه در راستای تقویت قدرت نرم کشور و مواجهه قدرتمندانه با تحولات بین المللی اقدام کنیم.

اسد بابایی، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان نیز به دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگ و هنر اشاره کرد و گفت: برای حفظ و توسعه این دستاوردها، حضور مردم در صحنه ضروری است و انتخابات مهم ترین صحنه است.

تعدادی از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان سراب نیز ضمن بیان انتظارات و مطالبات خود، خواستار رفع کاستی‌ها و مشکلات شدند.
لزوم حمایت همه جانبه از اصحاب و هنر و رسانه، تفویض برخی امور به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و کوتاه شدن فرایند صدور برخی مجوز ها، اهم مطالبات اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان سراب بود که معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل، توضیحاتی در مورد این موضوعات ارائه کرد و وعده پیگیری حل مسائل مطرح شده را داد.