امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در آذربایجان‌شرقی فراهم است
امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در آذربایجان‌شرقی فراهم است

تبریز- بامدادفردا- رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از آمادگی کامل این استان برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: همه امکانات لازم برای برگزاری باشکوه این انتخابات فراهم شده است.

علیار راستگو روز یکشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان، انتخابات دوم اسفند را مهم‌ترین پروژه سیاسی کشور در سال جاری دانست و گفت: مجریان انتخابات تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانون‌مند و با مشارکت حداکثری مردم به کار بسته‌اند و مهم‌ترین اولویت ستاد انتخابات، رعایت اصل بی‌طرفی و عمل به قانون است.

وی با قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران و اعضای کمیته‌های ستاد انتخابات برای فراهم کردن امکانات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات، گفت: استفاده بهینه از امکانات موجود و همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌ها در اجرای هرچه بهتر روند انتخابات ضروری است.

رییس ستاد انتخابات استان همچنین پیش‌بینی امکانات لازم برای اخذ رأی از همه واجدان شرایط رأی دادن در استان بویژه در مناطق صعب‌العبور را مورد تأکید قرار داد و گفت: تمهیدات لازم برای تأمین امنیت انتخابات نیز پیش‌بینی و فراهم شده است.

اعضای کمیته‌های ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه گزارشی از روند فعالیت‌های اجرایی انتخابات ارائه کردند.

امروز همچنین اعضای ستاد امنیت انتخابات و کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان در جلسات جداگانه، آخرین هماهنگی‌های لازم درخصوص برگزاری انتخابات را انجام دادند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای دوم اسفند برگزار می شود.