امنیت آذربایجان شرقی در سطح کشور مثال‌زدنی است
امنیت آذربایجان شرقی در سطح کشور مثال‌زدنی است

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- استاندار آذربایجان شرقی آرامش و امنیت استان را نتیجه هوشمندی مردم و بزرگان و معتمدان و گروه‌های مرجع و هماهنگی و همدلی خادمان ملت در مجموعه سازمان‌ها و نهادهای دولتی و حاکمیتی دانست و گفت: این هماهنگی و همدلی در بین مسئولان استان، روند خدمت‌گزاری به مردم را سریع‌تر و منطقی‌تر کرده است.

عابدین خرّم پیش از ظهر امروز در دیدار فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با قدردانی از خدمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر فرماندهی انتظامی استان، اظهار کرد: تلاش این مجموعه در حاکم شدن نظم و امنیت در این خطه راهبردی از کشور عزیزمان، بسیار حائز اهمیت و ارزش است.

وی خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی فرماندهی انتظامی استان، تامین امنیت و آرامش مردم و فراهم کردن محیطی مناسب برای زندگی و کسب‌وکار آنان است و در این زمینه شبانه‌روزی تلاش می‌کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی در خط مقدم تامین امنیت قرار دارد، گفت: امنیت استان در سطح کشور مثال‌زدنی است و این امنیت به واسطه حضور فعال نیروهای تلاشگر نظامی، انتظامی و امنیتی به دست آمده است.

وی با قدردانی از خدمات سردار حسین عبدی، فرمانده پیشین انتظامی آذربایجان شرقی، برای سردار علی محمدی، فرمانده جدید انتظامی استان آرزوی موفقیت کرد.