اعلام نفرات برتر جشنواره « در خانه بمانیم» آذربایجان‌شرقی
اعلام نفرات برتر جشنواره « در خانه بمانیم» آذربایجان‌شرقی

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا-نفرات برتر جشنواره «در خانه بمانیم» در آذربایجان شرقی از سوی هیات داوران معرفی و در آیینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از آنان تجلیل شد.

در بخش انیمیشن جشنواره « در خانه بمانیم»، بابک ناهیدی به عنوان نفر اول، محمد زارع جنان و رعنا واعظی به صورت مشترک به عنوان نفر دوم و اسماعیل‌عباسی به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

در بخش موشن گرافی این جشنواره نیز علی اشرفی جو و هادی خان محمدی به صورت مشترک به عنوان نفر اول، فرشته علیزاده به عنوان نفر دوم و سمانه موفق به عنوان نفر سوم شناخته شدند.

در بخش نماهنگ، شرکت کننده حایز رتبه اول و دوم شناخته نشد و پریا هاشم پور به عنوان نفر سوم معرفی شد.

در بخش پوستر، ابراهیم معصومی به عنوان نفر اول، فرشته آرام بن به عنوان نفر دوم و عرفان غلامی به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

هیات داوران  در بخش فیلم هیچ انتخابی نداشتند.

جشنواره «در خانه بمانیم» توسط انجمن پویانمایی آذربایجان شرقی و در راستای آگاهی بخشی بیشتر به مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با همکاری اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و کانون فرهنگ و هنر و ادب تبریز در قالب های انیمیشن، موشن گرافیک ، نماهنگ و پوستر برگزار شد.