اسکان یکهزار و ۹۷۳ خانوار در مراکز رفاهی فرهنگیان آذربایجان‌شرقی
اسکان یکهزار و ۹۷۳ خانوار در مراکز رفاهی فرهنگیان آذربایجان‌شرقی

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- رییس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: از آغاز طرح نوروزی اسکان در ۲۸ اسفند سال ۱۴۰۱ تا پایان روز پنجم فروردین امسال، یک هزار و ۹۷۳ خانوار در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان پذیرش و اسکان داده شده اند.

اکبر نورالهی روز یکشنبه در گفت وگویی اظهار کرد: تعداد نفرات پذیرش شده در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان، هفت هزار و ۸۲۲ نفر است و شهرستان های تبریز، جلفا، سراب، خداآفرین و کلیبر به ترتیب بیشترین پذیرش را داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰۰ آموزشگاه و ۱۹ مرکز رفاهی فرهنگیان با ۲۴ پایگاه پذیرش برای اسکان میهمانان نوروزی ۱۴۰۲ در استان در نظر گرفته شده است.

نورالهی ادامه داد: از این تعداد ۲۱۵ کلاس نوع ویژه، ۵۵۰ کلاس نوع «الف»، ۱۰۰ کلاس نوع «ب» و ۴۰ کلاس نوع «ج» برای مواقع اضطراری است.

رییس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش استان افزود: مراکز اسکان فرهنگیان استان به تمام امکانات رفاهی مجهز شده‌اند و درمانگاه فرهنگیان نیز در خدمت مسافران نوروزی است.

نورالهی گفت: برای اولین بار و به منظور افزایش رفاه حال مهمانان، وبسایت مسیریاب محل های اسکان فرهنگیان طراحی شده که فرهنگیان می توانند از آن بهره‌مند شوند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: برای مهمانان نوروزی استان که از سوی ستاد اسکان فرهنگیان پذیرش شده اند، مسابقه خاطره نویسی و عکاسی نیز در نظر گرفته شده و مسافران می توانند نکته نظرات و پیشنهادات خود را از طریق شماره ۰۹۱۴۹۰۹۶۲۹۴ در پیام رسان ایتا با مسوول هماهنگی ستاد اسکان فرهنگیان استان آذربایجان شرقی در میان بگذارند