استفاده از ظرفیت هفته ملی کودک برای توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی
استفاده از ظرفیت هفته ملی کودک برای توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا-مدیر کل کانون استان در جلسه (حضوری، وبیناری) با مربیان مسئول مراکز کانون بر اهمیت ظرفیت هفته ملی کودک برای تبیین و ترویج فرهنگ قصه‌گویی و مشارکت گسترده خانواده‌ها در جشنواره قصه‌گویی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی این جلسه با هدف هماهنگی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های هفته ملی کودک و مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزار شد.
علی بینش مدیر کل کانون استان با اشاره به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری شایسته مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی از مربیان مسئول مراکز کانون خواست با حضور در شورای اداری شهرستان‌ها از ظرفیت دیگر ادارات و سازمان‌ها برای مشارکت گسترده در این جشنواره را فعال نمایند.
وی هفته ملی کودک را فرصت مناسب برای ترویج و توسعه فرهنگ قصه‌گویی و ترغیب و تشویق خانواده‌ها به حضور در جشنواره قصه‌گویی عنوان کرد.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین با اشاره به برنامه‌های هفته ملی کودک در استان از مربیان مسئول مراکز کانون خاصت فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش بینی شده برای این مناسبت را با جدیت و اهتمام ویژه اجرا نمایند.
در این نشست حضوری و مجازی، معاون فرهنگی کانون استان مسئول دبیرخانه قصه‌گویی  و کارشناسان فرهنگی و آموزش و پژوهش در خصوص افزایش کمی و کیفی اقدامات و فعالیت‌های جشنواره قصه‌گویی و هفته ملی کودک گفتگو و تبادل نظر کردند.