از خطوط و تکنولوژی تولید در تراکتورسازی شگفت زده شدم
از خطوط و تکنولوژی تولید در تراکتورسازی شگفت زده شدم

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- وزیر کشاورزی، شیلات، آب، اقلیم و توسعه روستایی جمهوری زیمبابوه در حاشیه بازدید از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با اظهار شگفتی از تکنولوژی و خطوط تولید این مجموعه گفت: در حال حاضر نیاز کشاورزان زیمباوه ای به تراکتور 20 هزار دستگاه می باشد.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا، انکسیوس جونگو ماسوکا اظهار کرد: در حال حاضر نیاز کشاورزان زیمباوه ای به تراکتور ۲۰ هزار دستگاه می باشد که ۱۰ هزار دستگاه آن از جهت توان و نوع زمینهای کشاورزی مورد استفاده با تولیدات تراکتورسازی مطابقت دارد و باتوجه به اینکه تراکتورسازی بیش از ۲۰ هزار دستگاه تولید دارد پس درخواست می شود در تامین این نیاز زیمباوه را همراهی نماید.
وی با اشاره به سیاستهای کشور متبوعش برای ارتقاء سطح زندگی و رفاه مردم زیمباوه گفت: دولت زیمباوه برای تحقق این امر دو اصل آبیاری و توسعه مکانیزاسیون را در اولویت برنامه هایش قرار داده و این امر با مشارکت تراکتورسازی ممکن خواهد شد.
وزیر کشاورزی، شیلات، آب، اقلیم و توسعه روستایی جمهوری زیمبابوه چرخیدن چرخ ۴۰۰ تراکتور ایرانی در مزارع زیمباوه را یادآوری و بیان کرد: مراودات سیاسی ایران و زیمباوه بسیار مستحکم می باشد و اگر تراکتورسازی برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در زیمباوه مشارکت کند این استحکام به مراودات اقتصادی دو کشور نیز تسری خواهد یافت.