اردوی تراکتور در ترکیه آغاز شد
اردوی تراکتور در ترکیه آغاز شد

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- اردوی ۲ هفته ای تیم فوتبال تراکتور در غیاب پنج بازیکن ملی پوش این تیم در آنتالیای ترکیه آغاز شد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری بامدادفردا، اعضای این تیم، روز گذشته با پرواز اختصاصی عازم ترکیه شده و در هتل محل کمپ تیم در آنتالیا مستقر شدند، اعضای کادرفنی و بازیکنان خارجی نیز به طور مستقیم و از کشورهای خود به کاروان اردوی تراکتور ملحق شدند.

محمدرضا اخباری، مهدی هاشم‌نژاد، امیر ابراهیم‌زاده و میلاد کر به دلیل حضور در اردوهای تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان و حجت حق وردی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی جمهوری آذربایجان، در این اردو حضور ندارند.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا، محمدرضا اخباری و مهدی هاشم نژاد که در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور دارند در صورت ابقا در لیست نهایی کی روش پس از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و امیرابراهیم زاده و میلاد کر نیز پس از پایان اردوی تیم ملی جوانان به جمع بازیکنان تراکتور اضافه می شوند.

مدت زمان اردوی تراکتور در ترکیه ۲ هفته تعیین شده اما بسته به شرایط اردو و تیم های حاضر در آنتالیا، این مدت قابل افزایش است، طبق برنامه تراکتور در این اردو با سیواس اسپور ترکیه قهرمان جام حذفی این کشور و پارتیزان آلبانی دیدار تدارکاتی برگزار خواهد شد و در صورت حضور تیم های ایرانی در محل کمپ، با آنها نیز بازی تدارکاتی خواهد داشت.

تمرینات تیم فوتبال تراکتور پس از بازی با ملوان در پنجم آبان ماه در هفته یازدهم به مدت دو هفته تعطیل و اعضای تیم عازم مرخصی و تعطیلات شدند و طبق برنامه اعلامی هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر از سوی سازمان لیگ، این تیم قرار است ۲۹ آذرماه در تهران به مصاف پیکان برود.

تیم فوتبال تراکتور با ۱۵ امتیاز از ۱۱ بازی در رده هفتم جدول قرار دارد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور نیز در گفت و گویی به موضوع جذب مهاجم خارجی در تیم اشاره کرد و گفت: کادر فنی تیم برای به خدمت گرفتن یک مهاجم خارجی سهمیه بازیکن آزاد، بیش از ۱۷۰ فیلم از بازیکنان مختلف را دیده است.

ایوب بهتاج افزود: ماحصل این فیلم ها، معرفی کارول و یورگنسن به مدیریت باشگاه برای جذب بود که با توجه به مشکلات خانوادگی این بازیکنان، جذب آنها محقق نشد.

وی در مورد نقل و انتقالات زمستانی و بازیکنان مازاد باشگاه، اضافه کرد: اعلام لیست مازاد تا قبل از شروع فصل نقل و انتقالات، تمرکز بازیکنان را به هم می زند اما جلساتی در این زمینه با سرمربی تیم داشته ایم و همزمان با آغاز فصل نقل و انتقالات، وارد میدان خواهیم شد.