احداث اولین مدرسه خیریه «مدیران خودرو» در تبریز
احداث اولین مدرسه خیریه «مدیران خودرو» در تبریز

تبریز- پایگاه خبری بامداد فردا- مدیرعامل مدیران خودرو در تبریز از آغاز ساخت اولین مدرسه خیریه مدیران خودرو در خیابان اندیشه تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا، جک لی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: مدیران خودرو همواره در انجام امور خیریه فعال بوده و در ارایه کمک به زلزله‌زدگان و سیل زدگان جنوب ایران پیشقدم بوده است و اکنون نیز تمرکزش بر روی کودکان بدسرپرست و بی بضاعت است.

وی با اشاره به اینکه در صدد هستیم مدرسه های دیگری نیز در سایر شهرهای ایران احداث کنیم، افزود: آقای نصیراللهی نیز به عنوان یکی از نمایندگان پیشرو ما در این موضوع است.

لی ادامه داد: مدرسه خیریه ای که امروز کلنگ زنی شد، با ۱۲۰۰ متر مربع زيربنا و ۱۲ کلاس درس در زمينی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲۵ ميليارد تومان احداث خواهد شد.

مدیرعامل مدیران خودرو، تبریز را یکی از شهرهای تاریخی و با قدمت دانست و عنوان کرد: این شهر در بازار خودرو برای ما از اهمیت بالایی برخواردار است و از سال گذشته برنامه توسعه خود را آغاز کردیم و تلاش داشتیم هر سال این برنامه را دو برابر کنیم.

لی یادآور شد: در سال ۲۰۲۴ تولید ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال را برنامه‌ریزی کردیم تا ۶۰ درصد تولیدمان نسبت به سال ۲۰۲۳ افزایش داشته باشد.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش‌ها از سمت سازمان‌های دولتی، مدیران خودرو یکی از شرکت‌های پیش‌رو در زمینه خودروهای برقی است، ادامه داد: سال گذشته اولین خودروی برقی را عرضه کردیم و از اوایل سال ۱۰۰ دستگاه خودرو را به نمایندگی‌ها تحویل دادیم.

لی با اشاره به برنامه‌های مدیران خودرو، خاطرنشان کرد: تا دو ماه دیگر محصول دیگر خودروی تیگو هفت را وارد بازار خواهیم کرد که دقیقا یک خودروی هیبریدی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اينکه تبريز جزو ۵ شهر برتر در زمينه فروش خودرو کشور به حساب می‌آید، افزود: ما بايد سهم بازار تبريز را افزايش دهيم و البته بهبود وضعيت خدمات پس از فروش نيز در اين شهر جزو دغدغه های مديران خودرو است.

لی در واکنش به تفاوت کیفیت محصولات مدیران خودرو در چین و ایران، گفت: استانداردهایی داریم که حتما باید در همه کشورها اعمال شود، با توجه به اینکه ایران از لحاظ آب و هوا با چین متفاوت است، خودروها را کیلومترها در شهرهایی از جمله اهواز و تهران تست می‌کنیم.

وی افزود: پیش از اینکه محصولی را در بازار ایران معرفی کنیم، باید ۵۰ هزار کیلومتر در جاده‌های ایران بپیمایند.