اجرای ویژه برنامه ” افطارلیق” در مجموعه تاریخی و تفریحی ائل‌گولی تبریز
اجرای ویژه برنامه ” افطارلیق” در مجموعه تاریخی و تفریحی ائل‌گولی تبریز

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- سرپرست سازمان سیما منظر شهرداری تبریز گفت: همزمان با تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن ویژه برنامه " افطارلیق" در مجمعه تاریخی و تفریحی ائل‌گولی اجرا می‌شود.

سیامک آسیایی با اعلام این خبر، گفت: همزمان با آغاز سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان و در قالب جشنواره نوروزی ” تبریز بهشت ماندگار” و نیز در راستای ایجاد لحظاتی مفرح و معنوی برای همشهریان عزیز و مسافران نوروزی ویژه برنامه “افطارلیق” در مجموعه تاریخی و تفریحی ائل‌گولی برگزار می‌شود.

وی در این زمینه خاطرنشان کرد: ویژه برنامه ” افطارلیق” که شامل برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری متناسب با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان است در مسیر سنگفرش ائل‌گولی برگزار می‌شود.

آسیایی هم‌چنین از هماهنگی با ستاد دیه استان برای برگزاری جشن گلریزان و بهره‌مندی از کمک‌های مالی خیرین برای آزادسازی زندانیان مالی با جرائم غیر عمد در جنب اجرای این برنامه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، مجموعه ائل‌گولی یکی از تفرجگاه‌های بزرگ تاریخی و تفریحی تبریز محسوب می‌شود که همه روزه به ویژه در ایام نوروز پذیرایی خیل عظیمی از هموطنان عزیز از اقصی نقاط کشوری می‌باشد و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلف می‌تواند لحظات به یاد ماندنی برای این عزیزان در مدت اقامت در تبریز را فراهم آورد.