اجرای طرح تعویض رایگان مخازن گاز CNG تاکسی‌های درون‌شهری در تبریز
اجرای طرح تعویض رایگان مخازن گاز CNG تاکسی‌های درون‌شهری در تبریز

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا- مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز گفت: مخازن فاقد معاینه فنی یا فرسوده گاز CNG تاکسی‌های درون شهری تبریز به صورت رایگان تعویض می‌شود.

عبدالرحیم قاصدی با اعلام این خبر افزود: در راستای تسهیل در امر ثبت‌نام، اطلاعات تاکسیرانان تجمیع و به اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور ارسال خواهد شد که به همین منظور متقاضیان می‌توانند از نشانی الکترونیک irtusan.ir قسمت درخواست مخزن CNG برای ثبت درخواست اولیه اقدام کنند.

وی ادامه داد: پس از ثبت نام متقاضیان، تقاضاهای دریافت شده توسط سازمان تاکسیرانی تبریز بررسی و افراد واجد شرایط تأیید و تجمیع و به اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور ارسال خواهد شد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تبریز تاکید کرد: شرط لازم برای استفاده از مزایای این طرح، ثبت نام مالکین تاکسی‌های با مخازن گاز CNG (فاقد معاینه فنی و فرسوده و تاریخ منقضی) از نشانی الکترونیک irtusan.ir (قسمت درخواست مخزن CNG ) و سپس ارسال مشخصات حائزین شرایط از سوی این سازمان به اتحادیه حمل و نقل مسافر درون شهری است.

وی تصریح کرد: اتحادیه حمل و نقل مسافر درون شهری نیز داده‌های دریافتی از سازمان تاکسیرانی را جهت پالایش و بازبینی و طی ادامه فرایند به مدیریت طرح CNG ارسال خواهد کرد.