اجرای صدها عنوان برنامه در دهه فجر در سطح ناحیه سپاه امامت تبریز
اجرای صدها عنوان برنامه در دهه فجر در سطح ناحیه سپاه امامت تبریز

تبریز- پایگاه خبری بامداد فردا- فرمانده ناحیه امامت سپاه تبریز گفت: صدها عنوان برنامه در دهه فجر امسال توسط این مجموعه اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری بامداد فردا، سرهنگ جواد قهرمان زاده روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران، شعار امسال دهه فجر انقلاب اسلامی را ” جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن” اعلام و اظهار کرد: بر همین اساس تلاش می شود برنامه های مختلف سیاسی، عقیدتی، فرهنگی و ورزشی این ایام با رنگ و بوی ترغیب مردم به حضور پرشور در انتخابات برگزار شود.

وی افزود: دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در این راستا همزمان با دهه نشست های بصیرتی در قالب جهاد تبیین در پایگاه ها و حوزه ها برگزار می شود.

قهرمان‌زاده ادامه داد: برگزاری جشن های مختلف انقلاب، همایش ها و نشست های بصیرتی با هدف جهاد تبیین از دستاوردهای بزرگ انقلاب، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه های دستاوردهای انقلاب اسلامی و تولیدات بسیج سازندگی، نمایشگاه حجاب و عفاف، یادواره شهدا و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، عطرافشانی و غبارروبی از مزار شهدا، حضور گسترده گروه های جهادی در محلات و مناطق محروم، ارایه خدمات رایگان پزشکی در تخصص های مختلف و نورافشانی و بانگ الله اکبر در شب ۲۱ بهمن را از جمله رئوس برنامه های سپاه امامت تبریز در دهه فجر امسال بیان کرد.

وی برپایی نمایشگاه توانمندی های زنان سرپرست خانوار را یکی از مهمترین برنامه های سپاه امامت تبریز برشمرد که از تاریخ چهاردهم تا هجدهم بهمن ماه توسط حوزه پنج خدیجه کبری خواهران در محل تالار پارک بانوان امام خمینی(ره) برای بازدید علاقمندان از ساعت ۱۰ تا ۱۶ برپا می شود.

وی با اشاره به دستاوردهای بسیار بزرگ انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف ، اظهار کرد: متاسفانه این دستاوردها آن گونه که باید برای مردم تبیین و تشریح نمی شود بر این اساس باید اصحاب رسانه در این رابطه کمک حال دستگاه ها و واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی باشند.

قهرمان زاده برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت ویژه دانش آموزان و خبرنگاران را یکی از برنامه های مهم و اولویت دار سپاه ناحیه امامت تبریز بیان کرد و با اشاره به قرار گرفتن این مجموعه در صنعتی ترین قسمت شهرستان تبریز، یادآور شد: بدون تردید بازدید اقشار مختلف از واحدهای صنعتی و بازتاب پیشرفت های آذربایجان شرقی و کشور توسط رسانه ها می تواند آثار بسیار مثبت در بین مردم داشته باشد.

وی همچنین در ادامه به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره و تاکید کرد: یازدهم اسفند امسال با توجه به تلاش دشمنان در منطقه برای کمرنگ کردن آن و تبلیغ برای حضور حداقلی مردم از اتفاقات مهم و سرنوشت ساز است و مردم مانند همیشه که با اقتدار ایستاده اند در این انتخابات نیز حضور خود را که نشانه مردم سالاری دینی است نشان می دهند.