اتاق بازرگانی تبریز آماده کمک به زلزله زدگان خوی است
اتاق بازرگانی تبریز آماده کمک به زلزله زدگان خوی است

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با صدور اطلاعیه ای نسبت به جمع آوری کمک و یاری رساندن به زلزله زدگان خوی اعلام آمادگی کرد.

در این اطلاعیه ضمن اظهار همدردی با زلزله زدگان این شهرستان، از اعضای اتاق خواسته شده برای یاری رساندن به مردم زلزله زده این منطقه بشتابند.

در اطلاعیه اتاق تبریز، با بیان اینکه کمک و یاری رساندن به این افراد وظیفه دینی و ملی ما بوده و اعضای این اتاق نیز در کمک به هموطنان خود دارای سابقه درخشانی هستند، اظهار شده است: اتاق بازرگانی تبریز در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی خود اعضای این اتاق را به یاری رساندن به زلزله زدگان خوی دعوت می کند.

بر اساس این اطلاعیه اعضای اتاق بازرگانی تبریز می‌توانند کمک‌های خود را با اولویت پتو، کنسرو، آب و نان در اسرع وقت به محل این اتاق تحویل دهند و کمک‌های نقدی خود را به حساب اتاق بازرگانی تبریز نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۵۰۱۳۵۸۴ واریز و فیش را به شماره نمابر ۰۴۱۳۵۲۶۴۱۱۵ ارسال کنند تا این کمک ها از سوی این اتاق هرچه زودتر در اختیار مردم زلزله زده خوی قرار گیرد.

زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه شنبه شب خوی در شمال آذربایجان‌غربی را لرزاند.

این حادثه تاکنون ۸۱۶ مصدوم و سه نفر فوتی داشته و سبب آسیب رسیدن ۲۰ تا ۸۰ درصدی به واحدهای مسکونی در ۷۰ روستا شده است.