ابزارهای خدمت صادقانه به مردم ،رسیدگی حضوری و موردی به مسائل و مشکلات شهروندان است
ابزارهای خدمت صادقانه به مردم ،رسیدگی حضوری و موردی به مسائل و مشکلات شهروندان است

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- مدیر کل راه و شهرسازی با حضور در ملاقاتهای مردمی استاندار تبریزاظهار کرد: یکی از ابزارهای خدمت صادقانه به مردم و جلب رضایت‌مندی آنان رسیدگی حضوری و موردی به مسائل و مشکلات شهروندان است.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا؛ امیر بخشی راده مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با بیان اینکه ارتباط بدون واسطه اقشار مختلف مردم با مدیران دستگاه های اجرایی از جمله سیاست های مهم و محوری دولت است، گفت: این رویه در استان با قدرت پیش رفته و تمامی مدیران موظف هستند در برنامه های هفتگی ملاقات های حضوری استاندار با شهروندان را جزو اولویت های خود قرار دهند.

وی گفت: در این ملاقات به مشکلات مراجعان در خصوص املاک و حقوقی، توسعه منابع، ادارات شهرستان ها، مسکن و ساختمان و شهرسازی و معماری بوده دستورات لازم را با ارجاع به معاونین صادر تا در حل کردن مشکلات آنها اقدامات لازم اجرا گردد.

در ادامه عابدین خرم استاندار تبریز در دیدار چهره به چهره با اقشار مختلف مردم در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفت و دستورات لازم را برای رفع مشکلات و خواسته های آنان صادر کرد .

وی با اشاره به اهمیت ملاقات چهره به چهره با مردم، گفت: رسیدگی حضوری به مسایل و مشکلات مردم جزو رویکردهای اصلی مدیریت استان است.

استاندار تبریز در پایان گفت: سامانه تلفنی ۱۱۱ یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) است که همه مردم می‌توانند پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود از دستگاه‌های دولتی را با آن مطرح کنند.

این سامانه از ضریب نفوذ بالایی در دستگاه‌های اجرایی برخوردار است و با اصلاح رویکردهای خدمت‌رسانی در راستای استقرار میز خدمت، گام مهمی را در تسهیل شرایط تعاملات و پاسخگویی صحیح متناسب با شأن مردم برداشته است.

ملاقات مردمی عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی با امیر بخشی زاده مدیر کل راه وشهرسازی استان و میر جعفرپور رئیس بازرسی اداره کل بصورت حضوری با شهروندان برگزار گردد.