آیین افتتاحیه نمایندگی مدیران خودرو ۴۸۳ نصیراللهی
آیین افتتاحیه نمایندگی مدیران خودرو ۴۸۳ نصیراللهی

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- نمایندگی مدیران خودرو ۴۸۳ نصیراللهی به عنوان چهارمین نمایندگی این شرکت در تبریز عصر امروز افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا، علی بابایی زاده در نشست خبری آیین افتتاحیه نمایندگی مدیران خودرو ۴۸۳ نصیراللهی اظهار داشت: تبریز جزء پنج شهر پرجمعت ایران است که با توجه به سیاست‌های مدیران خودرو تصمیم گرفتیم ظرفیت نمایندگی‌ها را افزایش دهیم؛ ما سه نمایندگی داشتیم که بسیار عملکرد عالی داشتند.

وی با بیان اینکه شرکت مدیران خودرو در سال پیش هدف دو برابری تولید با ۱۹۰ هزار دستگاه به عنوان اولین خودروساز خصوصی را در دست دارد، افزود: با توجه به تحریم‌ها با سیاست‌هایی که مدیران خودرو در نظر گرفت خودروهای جدید با ایمنی بالا و کیفیت مناسب وارد کنیم.

بابایی‌زاده گفت: ام وی ام چندین محصول را رونمایی کرده و خواهد کرد که از جمله آنها خودروی آریزو ایکس ۳۳ کراس است که به زودی رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: هدف اصلی مدیران خودرو ارائه خودرو در شان مشتریان و خدمت رسانی بهتر به مشتریان است، از آنجایی که سبک زندگی در تبریز با توجه به نزدیکی به منطقه آزاد ارس از نظر خودرویی متوسط به بالاست و سلیقه خودرویی بالاتری دارند یکی از مشتریان اصلی ما مردم تبریز بوده و خواهد بود.

بابایی‌زاده در خصوص استفاده از قطعات داخلی ابراز داشت: صفر تا صد محصولات مدیران خودرو مونتاژ نمی‌شود بلکه ۲۰ درصدی از قطعات تولیدی داخل است که با توجه به توان داخلی می‌خواهیم آن را به ۴۰ درصد برسانیم اما با توجه به محدودیت‌های قطعه سازان این موضوع کند پیش می‌رود.

وی در خصوص انتقاد از قیمت بالای برخی قطعات این شرکت گفت: بازار قطعه در کشور ما شامل بازار اصلی و فرعی باشد که قطعات اصلی با قطعات فرعی قیمت تفاوت دارند و قطعات اورجینال قیمت بالاتری دارند و نباید قطعات اورجینال را با قطعات غیراورجینال مقایسه کنیم.

مدیر فروش برند مدیران خودرو با اشاره به وضعیت بازار خودرو و مشکلات آن ادامه داد: خودروسازی در ایران پرچالش بوده، هست و خواهد بود و با توجه به محدودیت واردات و با توجه به اینکه عرضه و تقاضا به علت نگه داشت ارزش پول دچار چالش شده، اخیرا هم این صنعت و خودرو به عنوان کالای انحصاری اعلام شده است که سیاست‌ها از سمت خودروسازی کنار و به سمت سیاست دولتی می‌رود و باعث می‌شود شرکت‌ها و خودروسازی‌ها برنامه ریزی بابت تعداد فروش و عرضه نداشته باشند اما خوشبین هستیم که سیاست‌ها همیشه پایدار نبوده و قابلیت تغییر دارند و بازار هم سینوسی بوده است و به روزهای خوب امیدوار هستیم.

بابایی‌زاده در خصوص نگرانی مردم از کیفیت خودروهای چینی گفت: در حال حاضر مدیران خودرو با تولیدات خوب خود ذهنیت را درباره کیفیت خودروی چینی را عوض کرده است. ما استانداردهای خاص ایمنی را باید داشته باشیم و خودروها را پنج تا هفت سال گارانتی می‌کنیم تا آن ذهنیت درباره خودروهای چینی را از بین ببریم.

مدیر شبکه توزیع مدیران خودرو هم با اشاره به فعالیت‌های مدیران خودرو عنوان کرد: سیر تکامل مدیران خودرو در سالهای گذشته روشن بوده که در کنار بهبود محصول تلاش کردیم تا خدمت رسانی و شبکه را بهبود ببخشیم که در عرضه خودرو شرکت مدیران خودرو رتبه دوم و در خدمات رتبه سوم را کسب کرده است.

مهدی قدمی ادامه داد: توسعه شبکه از جمله اهداف ماست اگر در یک شهری نمایندگی را افزایش می‌دهیم برای افزایش فروش نیست بلکه پارمترهای دیگر را هم در نظر می‌گیریم مانند دسترسی مشتریان و… در نظر می‌گیریم.

وی درباره قیمت قطعات این شرکت ابراز داشت: در مورد قطعات باید دید که قطعه اصل است یا خیر؛ ما قطعات اصل را وارد می‌کنیم و باید قطعات را شش ماه گارانتی کنیم یا موضوعاتی مانند مالیات هم در مورد قطعات محاسبه می‌شود، همچنین موضوعی که باید در نظر گرفته شود نوع قطعات است مثلا قطعات موتوری حساس است و باید اصل باشد اما قطعات فرعی را با قیمت پایین تر و غیراورجینال هم خریداری می‌شود.

وی درباره احتمال آزادسازی واردات خودروی دسته دوم و ضررهای احتمالی آن به این شرکت گفت: آزادسازی خودروهای دسته دوم قرار بود سال گذشته رخ دهد که اتفاق نیفتاد اما امسال با توجه به تقاضا شاید در شش ماهه دوم رخ دهد. آزادسازی خودروهای دسته دوم بخشی از نیاز بازار را رفع کند اما چندان عدد بزرگی نیست، همچنین واردات خودرو دسته دوم به سمت سوددهی خودروهای گران می‌رود که احتمالا قسمتی از بازار گران قیمت را تحت تاثیر قرار دهد و ما نگران این مساله نیستیم.
قدمی همچنین در خصوص استفاده از قطعات داخلی به ویژه قطعات ساخت تبریز توضیح داد: با توجه به بخشنامه‌ها بخشی از قطعات ما از تولید داخل تامین می‌شود و از آنجایی که بخشی از مشتریان برای تامین قطعه به خود شرکت مراجعه ندارند و قطعه را از بازار آزاد تهیه می‌کنند، به نوعی از قطعات داخلی استفاده می‌کنند.

مدیر شبکه برند MVM هم درباره حضور مدیران خودرو در ایران گفت: دو ماه است که در ایران هستم و تحت تاثیر رقابت کمپانی‌ها و نمایندگی‌ها قرار گرفته‌ام.

ژو یانیونگ ادامه داد: ام وی ام ۱۹ سال در ایران حضور داشت و در این مدت مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته است که پیشرفت خوبی حاصل شد و نسبت به آینده خوشبین هستند.

حسین نصیراللهی هم در ادامه این جلسه در خصوص دلیل دریافت نمایندگی مدیران خودرو گفت: شرکت مدیران خودرو ۱۵۰ نمایندگی در سطح ایران دارد و تعداد زیادی هم تلاش برای گرفتن نمایندگی آن دارند؛ تنوع بالای محصولات مدیران خودرو باعث می‌شود که کارهای خوبی در این مسیر انجام داد.

وی ادامه داد: ما رقیب دیگر نمابندگی‌ها نیستیم بلکه همکار هستیم تا در کنار آنها خدمات خوبی به مشتریان ارائه دهیم.

مدیر نمایندگی ۴۸۳ تصریح کرد: نمایندگی ۴۸۳ امروز در میدان امام روبروی موزه آذربایجان با ۲۷ نفر پرسنل افتتاح خواهد شد و شعبه دیگر برای فونیکس در خیابان ارتش روبروی کانون وکلا و خدمات پس از فروش کیلومتر ۵ جاده تهران با ۱۰۰ پرسنل افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در حال تدارک مکانی برای تحویل خودرو و خدمات پس از فروش در میدان بسیج هستیم.