آئین بدرقه اسکی بازان المپیکی آذربایجان شرقی
آئین بدرقه اسکی بازان المپیکی آذربایجان شرقی

تبریز- پایگاه خبری بامداد فردا- آئین بدرقه اسکی بازان المپیکی آذربایجان‌ شرقی با حضور حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان، اعضای هیئت اسکی، اسپانسرها و خانواده ورزشکاران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بامداد فردا، حبیب ستوده نژاد در این جلسه از اسپانسر هیئت، شرکت آسیا ژوله و تولیدی متال به دلیل حمایت از ورزشکاران، مربی ورزشکاران و هیات رئیسه هیات اسکی استان برای حمایت‌های بی دریغ از ورزشکاران تشکر کرده و در پایان یادی از پیشکسوتان اسکی کرد.

در این جلسه امان زاده معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن تقدیر از هیات رئیسه هیات اسکی استان و خانواده ورزشکاران؛ حضور وزشکاران را مایه خیر و برکت برای تداوم در این امر دانست.

در ادامه فوطه بافان مدیریت هیات اسکی و ورزش‌های زمستانی استان آذربایجان شرقی هم ضمن تشکر از عوامل هیات اسکی استان و باشگاه ها؛از مدیر کل ورزش و جوانان خواستار بازگشایی پیست اسکی که یک‌مسئله حیاتی برای اسکی بازان استان است، شد.

در ادامه عالش نائب رییس هیات اسکی استان هم کسب سهمیه المپیکی ورزشکاران را تبریک گفته و برای تک تک ورزشکاران آرزوی موفقیت کرده و از مدیر کل اداره ورزش و جوانان برای حمایت‌های ویژه از ورزش بانوان و هیات رئیسه هیات اسکی و ورزش‌های زمستانی تقدیر و تشکر کرد.

بازی‌های المپیک زمستانی جوانان، ۱۹ ژانویه لغایت یکم فوریه به میزبانی کره‌جنوبی برگزار خواهد شد و امیرمحمد ابوالحسن زاده، پرستو آبسالان و ملیکا میرزایی از آذربایجان‌شرقی در رشته اسکی صحرانوردی نمایندگان کشورمان در این دوره از بازی‌ها حضور دارند.