سارقان منزل و خانه باغ در بناب دستگیر شدند
سارقان منزل و خانه باغ در بناب دستگیر شدند

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا- فرمانده انتظامی بناب از دستگیری ۲ سارق حرفه ای منزل و خانه باغ در این شهرستان با ۶ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ”رحمان عبدی” گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از خانه باغ ها و منزل در حوزه استحفاظی شهرستان، شناسایی سارق و یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران با انجام اقدامات به موقع و هوشمندانه ۲ متهم را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان در بازجویی های صورت گرفته به ۶ فقره سرقت شامل پنج فقره سرقت از خانه باغ ها و یک فقره سرقت منزل اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه این افراد مقادیری اقلام مسروقه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شدند، از شهروندان خواست مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سارقان خودرو و وسایل داخل خودرو در تبریز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز نیز از دستگیری ۲ سارق زن و مرد خودرو و کشف خودرو سرقتی و اعتراف به ۱۶ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “یداله جهان آرا” بیان کرد: در پی وقوع سرقت خودرو در شهرستان تبریز، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۲۸ قراملک قرار گرفت.

وی افزود : بر این اساس ماموران با انجام تحقیقات و اقدامات فنی و پلیسی و با هماهنگی قضایی موفق به شناسایی ۲ سارق خودرو در یکی از محلات این شهرستان شدند و در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک دستگاه خودرو مسروقه از سارقان، اعلام کرد : متهمان در بازجویی های انجام شده به ۱۶ فقره سرقت خودرو و داخل خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ جهان آرا با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند؛ از شهروندان خواست ضمن مجهز کردن وسایل نقلیه خود به تجهیزات ایمنی ( قفل فرمان و پدال ، سوئیچ مخفی و ….) در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.