زاکانی در تبریز: شهید آل هاشم تحول عمیق در مواجهه با مردم ایجاد کرد
زاکانی در تبریز: شهید آل هاشم تحول عمیق در مواجهه با مردم ایجاد کرد

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا- نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شهید آل هاشم تحول عمیقی در مواجهه با مردم ایجاد کرد و تا ابد ماندگار شد.

علیرضا زاکانی امروز – سه شنبه ۲۹ خردادماه – در حاشیه سفر به تبریز در دیدار با آیت الله محمدتقی آل هاشم پدر شهید محمدعلی آل هاشم، اظهار داشت: حادثه سقوط بالگرد برای ایران تاسف بار بود اما برای تبریز دوچندان تاسف بار شد.

وی ادامه داد: این مصیبت برای تبریز غیرقابل جبران و آل هاشم افتخار و الگوی بزرگی برای ما بود، آن شهید بزرگوار تحولات عمیقی در تبریز ایجاد کرد و سبک مواجهه با مردم را تغییر داد.

زاکانی با ابرار تاسف از شهادت استاندار آذربایجان شرقی، از وی به عنوان مدیری توانمند یاد کرد.

حجت‌الاسلام احمد مطهری اصل امام جمعه موقت تبریز نیز در این دیدار با بیان این که مشارکت حداکثری التیام بخش داغ شهدای خدمت است، اظهار امیدواری کرد: حضور زاکانی در انتخابات منجر به افزایش مشارکت شود.

پدر شهید آل هاشم به علت تالم خاطر در این دیدار صحبتی نکرد.

مردم آذربایجان فعالانه در انتخابات شرکت کنند

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سفر به تبریز در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مردم تبریز در طول تاریخ نقش مهمی ایفا کرده اند.

علیرضا زاکانی افزود: مردم تبریز و آذربایجان همواره در طول تاریخ نقش آفرین بوده و این موضوع در دوران انقلاب و دفاع مقدس به عینه و بیش از سایر دوران ها دیده شده است.

وی افزود: نقش مردم تبریز در چهلم شهدای قم در تاریخ ماندگار است و نشان دهنده عشق و علاقه آن ها به انقلاب است.

این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به تعلق خاطر خود به تبریز بیان داشت: همسر من تبریزی است و پدربزرگ من نیز متعلق به این منطقه است.

زاکانی ادامه داد: حرکت مردم تبریز در صحنه های مختلف، تداوم مسیر استقلال، آزادی، پیشرفت و ترقی ایران است، پیام من به مردم آذربایجان این است که فعالانه در انتخابات حاضر شده و به نامزدی که کارنامه و برنامه دارد ، رای دهند.

دیدار زاکانی با خانواده شهید مدافع حرم

زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سفر خود با خانواده شهید صادق عدالت اکبری از شهدای مدافع حرم تبریز دیدار کرد.

شهید عدالت اکبری در تاریخ چهارم اردیبهشت سال ۱۳۹۵ در منطقه جنوب غرب به درجه رفیع شهادت نایل شد.

ادای احترام زاکانی به شهدا

علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز حاضر و به مقام شهدای دفاع مقدس ادای احترام کرد.

وی همچنین در مزار شهید آیت الله محمدعلی  آل هاشم حضور یافت و با نثار فاتحه نسبت به این شهید والامقام خدمت ادای احترام کرد.