اولویت توزیع اعتبارات آذربایجان شرقی، پروژه های با پیشرفت بالای ۸۰ درصد است
اولویت توزیع اعتبارات آذربایجان شرقی، پروژه های با پیشرفت بالای ۸۰ درصد است

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا-رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: ملاک و اولویت بندی در توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های استان اتمام پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

از روابط عمومی این سازمان، حیدر فتح زاده در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: از نیمه دوم سالجاری، با تخصیص‌ اعتبارات لازم برخی از پروژه‌های ورزشی، مدارس، راه، مراکز بهداشتی و درمانی، آب و مجتمع‌های آبرسانی آماده افتتاح می شوند.

وی ادامه داد: لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اهتمام و تلاش مضاعفی برای هزینه کرد تخصیص موجود در حساب هایشان داشته تا پروژه های عمرانی استانی و ملی در زمان مناسب و تعیین شده به اتمام برسد.

فتح زاده اظهار کرد: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در بین شهرستان‌های استان متناسب با شاخص‌های توسعه‌ یافتگی و توسعه نیافتگی و تعادل و توازن بخشی به موضوعات توسعه ای در بین شهرستان های استان توزیع خواهد شد.

پیش از این فتح زاده در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان از وجود حدود ۳۸۰ پروژه نیمه تمام در استان خبرداده و اعلام کرده بود که با وضع فعلی و محدودیت منابع مالی، برای اتمام این پروژه ها زمان زیادی لازم است.