کسب رضایت مردم، مهمترین هدف ارزیابی عملکرد است
- شناسه خبر: 9223
- تاریخ و زمان ارسال: 7 تیر 1400 - 08:02
- نویسنده: bf_admin

حسین فتحی در جلسه کار گروه توسعه مدیریت عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی که با حضور الهام قاسمی رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان روز یکشنبه ۷ تیر ماه در محل این اداره کل برگزار شد با اشاره به تلاشهای بی وقفه همکاران در بخشهای مختلف گفت: برابر عهدی که برای کسب رضایتمندی مردم بسته ایم پایبند بودیم و مهم ترین آرمان ما برای خدمت، رضایتمندی مردم است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، در این نشست ابتدا پس از توضیحات علی ضمیران رئیس گروه فناوری اطلاعات وارتباطات و تحول اداری اداره کل ،روسای کمیته های پنج گانه گزارش خلاصه ای از اهم اقدامات را ارائه نمودند و در ادامه الهام قاسمی با قدردانی از تلاشهای صورت گرفته و تحولات بعمل آمده در بخشهای مختلف که موجب ارتقاء سطح خدمات رسانی اداره کل شده است ،از مدیریت و نگرش وسیع و علمی مدیر کل این اداره کل از حسین فتحی قدردانی کرد.
رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد سازمان مدیریت استان با تاکید بر توجه جدی به شیوه نامه و ۴ گام و آسیب شناسی مدیریت عملکرد افزود: هدف گذاری باید بر اساس برنامه عملیاتی ابلاغی ۱۴۰۰ تعیین گردد و آموزش به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه منابع انسانی در برنامه عملیاتی مورد توجه قرار گیرد.
ارسال دیدگاه
نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد