پیش‌بینی تمهیدات لازم برای مدیریت بهینه مصرف انرژی
پیش‌بینی تمهیدات لازم برای مدیریت بهینه مصرف انرژی

تبریز- پایگاه خبری بامداد فردا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: به‌منظور پیشگیری از تحمیل ضرر و زیان باید تمهیدات لازم برای مدیریت مصرف انرژی اندیشیده شود.

به گزارش پایگاه خبری بامداد فردا، نشست بررسی مشکلات برق واحدهای صنعتی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی و مدیران صنعت برق استان در محل استانداری برگزار شد.

طی این نشست اکبر فرج نیا گفت: در حال حاضر شرکت توزیع نیروی برق تبریز افتخار خدمت‌رسانی به بیش از یک میلیون و ۱۱۶ هزار مشترک در ۳ شهرستان تبریز، آذرشهر و اسکو را دارد و به‌منظور تأمین برق پایدار در مناطق تحت پوشش همکاران شرکت به‌صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ها و ابلاغیه‌های وزارت نیرو به‌منظور عبور موفق از پیک‌بار تابستان سال جاری، برنامه‌های مدیریت بار، تعرفه‌های کشاورزی، خانگی، صنعتی، تجاری و اداری را تبیین کرد.

در ادامه این نشست محمد کلامی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اطلاع‌رسانی نسبت به برنامه‌های مدیریت بار اظهار کرد: به‌منظور گذر موفق از پیک‌بار تابستان، جلسات مدیریت، بررسی، تحلیل و هماهنگی‌های لازم بین صمت، جهاد و برق تا اتمام پیک مصرف برگزار شود.

وی با اشاره به نقش حساس استان در حوزه تولید صنایع غذایی و محصولات کشاورزی در کشور و پذیرش گردشگری، فصل کاری و اقدامات عمرانی در بازه زمانی تابستان، گفت: به‌منظور پیشگیری از تحمیل ضرر و زیان باید تمهیدات لازم برای مدیریت و مصرف بهینه انرژی اندیشیده شود.