سارقان زورگیر در مرند دستگیر شدند
سارقان زورگیر در مرند دستگیر شدند

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا-فرمانده انتظامی شهرستان مرند گفت: ۲ نفر از اعضای باند سارقان زورگیر و متجاوز به عنف در مرند دستگیر شدند.

سرهنگ «علی اسدیان» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این سارقان از یکی از شهروندان در حوزه کلانتری ۱۵ کشکسرای مرند با استفاده از سلاح سرد، اقدام به سرقت پنج هزار و ۸۰۰ دلار وجه نقد و مصدوم کردن مالباخته کرده بودند.

وی اظهار کرد: سارقان مالبالخته را سوار خودرو کرده در یکی از شهرهای استان همجوار رها کرده و متواری شدند که با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مرند گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با هماهنگی دستگاه قضایی با تعقیب و مراقبت و تلاش شبانه روزی موفق به شناسایی هویت و محل اختفای متهمان در یکی از شهرهای استان همجوار شده و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

سرهنگ اسدیان، ادامه داد: اموال مسروقه مکشوفه با هماهنگی قضایی تحویل مالباخته شده و متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

وی با بیان اینکه پلیس همواره برای تامین امنیت و ایجاد آرامش در کنار شهروندان بوده و هرگونه ناهنجاری و عبور از خط قرمز پلیس را با قاطعیت به هنجارشکنان پاسخ می دهد از شهروندان خواست، در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.