جشنواره ۲۶ آذربایجان شرقی الگویی برای سال های آتی خواهد بود
جشنواره ۲۶ آذربایجان شرقی الگویی برای سال های آتی خواهد بود

تبریز- پایگاه خبری بامداد فردا- چهارمین جلسه هماهنگی بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان و اعضا ستاد برگزاری جشنواره در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزاری شده و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در این جلسه گفت: جشنواره ۲۶ آذربایجان شرقی، الگویی برای سال های آتی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بامداد فردا، فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی مدارس استان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام یافته در راستای برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی گفت: در روز های آتی، بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی با شعار (خیرین مدرسه ساز، پیشران ایران قوی) و به همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و با همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز، اداره کل آموزش و پرورش و استانداری آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که در این جشنواره از خیرین برتر مدرسه ساز استان تجلیل بعمل خواهد آمد، افزود: امروزه جذب و تکریم خیرین از اولویت های اصلی دولت سیزدهم و اداره کل نوسازی مدارس استان است و لذا برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز، فرصت مناسبی برای این امر به شمار می آید .

وی در پایان اظهار داشت: ابتکار عمل اداره کل نوسازی مدارس استان در این جشنواره، افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه مزین به نام حاج کریم مردانی آذر، امپراطور مدرسه ساز کشور است که هدیه دولت به ایشان خواهد بود.

در ادامه این جلسه، جبار علی ذاکر، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی نیز ضمن ارائه پیشنهاداتی در راستای برگزاری هر چه بهتر جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گفت: امروزه ارزش دادن به خیرین، راهی برای ایجاد الگو برای دانش آموزان و تربیت خیرین آینده است.

وی افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی در استان، باعث ایجاد افرادی امثال حاج کریم مردانی آذر است.

ذاکر در پایان گفت: هدف اصلی برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز، انتقال روحیه انفاق و گذشت به نسل جوان است و مسلما تداوم این حرکت باعث بهره وری هر چه بهتر خواهد شد.